Gå til innhold

det verste du har vasket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vasket mye. Pokemon-kort, godterier, parkdresser fulle av småstein, papirlommetørkler (heldigvis har vi tørketrommel, det løser mye av problemet med hvitt gørr på mørke klær), en personsøker (som virket etter tørking og batteribytte), gubbens lommebok (som bl.a. inneholdt noen "pappkort" som ikke kom godt utav det) og mobilen hans. Heldigvis hadde mobilen begynt å skrante, og han får ny på jobben når det trengs, så det gjorde ikke så mye at den døde.

Det verste var nok lommeboka, for det var min skyld. De andre fadesene skyldes at familiemedlemmene legger tøy til vask med innhold i lommene, og det har jeg sagt klart fra om IKKE er mitt ansvar.

Det var jammen litt av ei vaskeliste :) Ja de har fått beskjed om det her også. Heldigvis er det lenge siden noe skjedde her. Bank i bordet ;)

Min lommebok er også full av alskens kort..Ikke gøy å vaske slike ting nei!

Skrevet

Jeg kan egentlig ikke erindre noen voldsomme tabber. Vasket en skritteller (som virket etterpå!!), pluss at det har blitt med diverse blyanter, småsteiner og ymse plastdingser og ølkorker somjunior har plukket opp fra bakken og puttet i lomma. Vi har hittil unngått å vaske fargestifter! ;-)

Ja du driver vel å vasker penger også du da? ;)

hare1365380455
Skrevet

thihi, huff men jo, jeg lo nå. Tror ikke du lo med det samme den gangen? Dere får vel en sønn som kan arve? ;)

Hehe, dressen er ikke her lenger den... Og han nevnte faktisk for et par dager siden den barbie-dukke-dressen som han skulle hatt.. :S

Skrevet

Ja du driver vel å vasker penger også du da? ;)

Som i hvitvasking, mener du? ;-)

Skrevet

Som i hvitvasking, mener du? ;-)

neeeeida hehe sånt no gjørke du vel? Jeg finner stadig klirrende mynt i vaskemaskinen. En dag fant jeg en 50øring i filteret. Litt dumt å ha den der liksom :)

Skrevet

neeeeida hehe sånt no gjørke du vel? Jeg finner stadig klirrende mynt i vaskemaskinen. En dag fant jeg en 50øring i filteret. Litt dumt å ha den der liksom :)

Ja, det hender seg det dukker opp mynter, men det er sjelden. Tror junior er ganske flink til å legge eventuelle myntfunn i pungen, og uansett så er slike funn ganske sjeldne sammenlignet med alle de andre funnene hans, slik som flotte pinner, fantastiske rustne og flatklemte ølkorker, utrolig vakre små biter av blinklys som er knust osv. :-)

Skjønner nesten ikke hvorfor man gidder å kjøpe leker til'em! ;-)

Skrevet

Jeg har ikke vasket så mye feil, noe papirrusk en og annen gang har det jo blitt da. Og en gang vasket jeg et armbåndsur, alle viserne løsnet etterpå.. Pengesedler pleier for øvrig å holde seg godt etter en runde i vaskemaskinen. :o)

Skrevet

Mobiltelefonen til niåringen :-/

Huff! Dèt er krise det! Håper det er ei stund siden og at ny mobil kunne skaffes igjen.

Gjest togli
Skrevet

Huff! Dèt er krise det! Håper det er ei stund siden og at ny mobil kunne skaffes igjen.

Det var krise, ja! Heldigvis var det ikke bare min skyld. Ungene har nemlig fått beskjed om at lommene skal tømmes før klærne legges til vask. Hun hadde glemt det, stakkars...

Nå har hun ny mobil og den passes godt på;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...