Gå til innhold

Gosh! Jeg fikk mail...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket nettopp mailen min, og der var det en mail fra en amerikansk sommerforelskelse jeg hadde for 21 år siden. 21 år siden!!!

Åååå, det var så utrolig fantastisk og romantisk. Vi møttes på toget og det sa bare klikk hos oss begge. Han var hele 10 år eldre enn meg, men så snill, romantisk og respektfull. Han kom på besøk hjemme hos oss en helg også.

Sukk. Jeg blir helt mo i knærne her jeg sitter... Nå skal jeg legge meg og mimre :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, de første forelskelsene er spesielle. Nyt tanken en stund. Men kom deretter tilbake til nåtiden. For det var vel en grunn til at det ikke ble dere to?

Husker min store forelskelse... han var ENORM i mine øyne. Han var verdt sin vekt i gull. Alt i meg stod i brann bare jeg så han. Han hadde meget sterk tiltrekninskraft på meg. Og jeg falt pladask... Det var gjensidig.

men det var en grunn til at det ikke ble oss to...

Tilbake til din mail. Ja, nyt tanken en stund. Morsomt at han sendte mail. :-)

Skrevet

Ja, de første forelskelsene er spesielle. Nyt tanken en stund. Men kom deretter tilbake til nåtiden. For det var vel en grunn til at det ikke ble dere to?

Husker min store forelskelse... han var ENORM i mine øyne. Han var verdt sin vekt i gull. Alt i meg stod i brann bare jeg så han. Han hadde meget sterk tiltrekninskraft på meg. Og jeg falt pladask... Det var gjensidig.

men det var en grunn til at det ikke ble oss to...

Tilbake til din mail. Ja, nyt tanken en stund. Morsomt at han sendte mail. :-)

Avstanden var vel hovedårsaken til at det ikke ble oss. Han bodde i California og jeg i Norge. Dessuten var jo aldersforskjellen ganske stor. Ikke så stor at det ikke funket som sommerforelskelse, men antagelig for stor til å vare.

Neida, jeg skal ikke forsvinne i mimringen. Jeg er glad i livet jeg har nå, i alle fall stort sett :)

Men det var en utrolig herlig sommer...

Gjest Angel in trust
Skrevet

Avstanden var vel hovedårsaken til at det ikke ble oss. Han bodde i California og jeg i Norge. Dessuten var jo aldersforskjellen ganske stor. Ikke så stor at det ikke funket som sommerforelskelse, men antagelig for stor til å vare.

Neida, jeg skal ikke forsvinne i mimringen. Jeg er glad i livet jeg har nå, i alle fall stort sett :)

Åhhh... en sånn sommer har jeg hatt også! Møtte han i Los Angeles. Hvordan visste han mailadressen din? Fant han den selv eller? Regner med at du ikke hadde e-mail for 21 år siden??

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, nyt mimringa litt du. En skatt av et minne- som skal gjemmes som skatt.

Tenker sjelden eller aldri på min eks. Men dersom jeg skulle fått mail- ville jeg helt sikkert tenkt på han en time eller to. :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Åhhh... en sånn sommer har jeg hatt også! Møtte han i Los Angeles. Hvordan visste han mailadressen din? Fant han den selv eller? Regner med at du ikke hadde e-mail for 21 år siden??

du sier noe...!

tji-hi

Skrevet

Koselig! Det er rart hvor lett man kan settes tilbake noen år med en handling :) Kos deg med følelsen ;)

Skrevet

Tenker det må ha vært litt av et sjokk i det du skjønnte hvem som hadde sendt mailen?! ...Hjelpe og trøste! Men hvordan kan han ha fått tak i e-postadr. din?

Skrevet

Hvis hun har det samme navnet som den gangen, og har en jobbmail med fullt navn i, så kan det jo hende at han har funnet den ved å google navnet hennes.

Skrevet

Han fant den selv! Søkte på pikenavnet mitt (som jeg har beholdt i tilegg til mannen min sitt etternavn).

Skrevet

Tenker det må ha vært litt av et sjokk i det du skjønnte hvem som hadde sendt mailen?! ...Hjelpe og trøste! Men hvordan kan han ha fått tak i e-postadr. din?

Han hadde søkt på nettet og funnet meg i et bransjeregister. Jeg har et veldig sjeldent pikenavn, så han antok det var meg. Og det var det :)

Fikk litt sjokk ja, men det var nå veldig koselig da.

Skrevet

Koselig! Det er rart hvor lett man kan settes tilbake noen år med en handling :) Kos deg med følelsen ;)

Ja, jeg har kost meg med mimringen. Det var en herlig tid fyllt av forelskelse. Koselig med litt slikt som krydder i hverdagen.

Og for ordens skyld - jeg har fortalt det til mannen min :)

Skrevet

Ja, nyt mimringa litt du. En skatt av et minne- som skal gjemmes som skatt.

Tenker sjelden eller aldri på min eks. Men dersom jeg skulle fått mail- ville jeg helt sikkert tenkt på han en time eller to. :-)

Møtet med denne amerikaneren er noe av det mest romantiske som noen gang har skjedd meg. Jeg har tenkt på ham innimellom oppigjennom årene, mest pga det romantiske ved det hele.

Gjest Angel in trust
Skrevet

Han fant den selv! Søkte på pikenavnet mitt (som jeg har beholdt i tilegg til mannen min sitt etternavn).

Heldigris, skulle ønske det skjedde meg også! ;-)

Skrevet

Heldigris, skulle ønske det skjedde meg også! ;-)

:-) Da krysser vi fingrene for det.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Møtet med denne amerikaneren er noe av det mest romantiske som noen gang har skjedd meg. Jeg har tenkt på ham innimellom oppigjennom årene, mest pga det romantiske ved det hele.

Sukk...

Ja, det med min eks var også veldig romantisk...

*drømmende*

Skrevet

Sukk...

Ja, det med min eks var også veldig romantisk...

*drømmende*

Av og til hadde det vært kjekt å kunne klone. Så kunne man tatt det beste fra sine ekser og puttet det sammen med det beste hos sin nåværende - og voilá, en perfekt mann :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Av og til hadde det vært kjekt å kunne klone. Så kunne man tatt det beste fra sine ekser og puttet det sammen med det beste hos sin nåværende - og voilá, en perfekt mann :)

Hmmm! Du sier noe....!

Da skulle jeg tatt romantikken fra eksen og plassert det i min mann.

og så kunne jeg kjøpt litt ryddighet på boks- og sprayet på min mann- og vips- så har jeg en romantisk, flott mann med god ordensans.

*sukker henrykt*.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...