Gå til innhold

Test :)

Anbefalte innlegg

¤ Skara ¤
Skrevet

Må bare se om jeg klarer dette:))))

Går seg sikkert til når man blir vant til den nye "dolen":)))))

Lenge har dol vært sånn?

Skrevet

Knappe to uker tenker jeg.

velkommen tilbake! :-)

Noen har valgt å forlate stedet, men det er ikke så verst for oss som er igjen, selv om det er stillere enn vanlig:-)

¤ Skara ¤
Skrevet

Knappe to uker tenker jeg.

velkommen tilbake! :-)

Noen har valgt å forlate stedet, men det er ikke så verst for oss som er igjen, selv om det er stillere enn vanlig:-)

Takk for svar:)))

Hvordan får man oppdatert ?

Er litt vanskelig syns jeg, har ikke tørt å prøve og sende innlegg før nå, har vært inne to dager på rad for å prøve å finne frem :))))

Skrevet

Hei! Godt å se deg, nå kan du hjelpe å dra dolskuta frem igjen ;) Du kommer raskt inn i det nye her håper jeg.

¤ Skara ¤
Skrevet

Hei! Godt å se deg, nå kan du hjelpe å dra dolskuta frem igjen ;) Du kommer raskt inn i det nye her håper jeg.

Takk pekkaline!

Skal prøve og ikke gi opp:))))

Kan hende jeg spør dere etter hjelp vist jeg roter meg helt bort :))))

Skrevet

Takk for svar:)))

Hvordan får man oppdatert ?

Er litt vanskelig syns jeg, har ikke tørt å prøve og sende innlegg før nå, har vært inne to dager på rad for å prøve å finne frem :))))

Ja, det er litt uvant, men jeg begynner å venne meg til det nå:-) selv om jeg fortsatt savner gamle dol _veldig_ *snufs* ;-)

Hvis du trykker [oversikt] oppdaterer du det forumet du er inne i. Jeg får ikke helt til å oppdeatere 100 nyeste, men det sies at man kan trykke F5.

¤ Skara ¤
Skrevet

Ja, det er litt uvant, men jeg begynner å venne meg til det nå:-) selv om jeg fortsatt savner gamle dol _veldig_ *snufs* ;-)

Hvis du trykker [oversikt] oppdaterer du det forumet du er inne i. Jeg får ikke helt til å oppdeatere 100 nyeste, men det sies at man kan trykke F5.

Tusen takk!

Er det noen sak når man har dolere som kan hjelpe:))))

Skrevet

Tusen takk!

Er det noen sak når man har dolere som kan hjelpe:))))

Og ikke minst når du har dolere som er her og svarer med en gang! :-)

Det var vært det kjipeste med dol etter omleggingen: Mer ventetid på svar + færre svar. Men det har tatt seg opp for hver dag i det siste, så detta blir nok bra! :-D

Skrevet

Takk pekkaline!

Skal prøve og ikke gi opp:))))

Kan hende jeg spør dere etter hjelp vist jeg roter meg helt bort :))))

Den er god :)

Skrevet

Når du skal oppdatere så må du først klikke et sted i boksen og så F5, da virker det hos meg i alle fall.

Skrevet

Når du skal oppdatere så må du først klikke et sted i boksen og så F5, da virker det hos meg i alle fall.

Hmmm jeg får prøve på nytt.

Årsaken til at det ikke har funket kan jo rett&slett være at jeg prøvde det mens det var nokså labert her inne;-)

Skrevet

Årsaken til at det ikke har funket kan jo rett&slett være at jeg prøvde det mens det var nokså labert her inne;-)

hehe. ja det skal du se ;)

Skrevet

wow, nå kom fagsvar opp med rød skrift på allmenn medisin. Ser ut som de jobber her nå. Jeg må finne senga. godnatt ;)

Skrevet

wow, nå kom fagsvar opp med rød skrift på allmenn medisin. Ser ut som de jobber her nå. Jeg må finne senga. godnatt ;)

Oi! Ikke verst! :-)

Godnatt til deg også - like før jeg tusler jeg også:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...