Gå til innhold

Firkant rundt tittel på innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de fleste her en firkant rundt tittelen på innlegget som for øyeblikket er framme? Jeg har ingen markering på hvor jeg er, så det er ikke alltid så lett å holde orden på hvor i tråden jeg befinner meg. Den firkanten hadde jeg en stund i forrige uke, men nå er den borte :(

Skrevet

den er der så sant jeg ikke har trykket et annet sted på siden etter å ha trykket på linken :-)

Skrevet

den er der så sant jeg ikke har trykket et annet sted på siden etter å ha trykket på linken :-)

Det er veldig irriterende å ikke ha den markeringen, for straks jeg scroller har jeg mistet oversikten over hvor jeg er. Det er jo rødt når jeg holder pila på innlegget, men etter scrolling er det ingen markering lenger :(

Skrevet

Er ingen firkant her..

Så rart at noen har og noen ikke har.. Kanskje det kan være noe med pc-innstillingene..? Jeg hadde firkant litt i forrige uke, men den forsvant. Så veit ikkje :/

Skrevet

Det er veldig irriterende å ikke ha den markeringen, for straks jeg scroller har jeg mistet oversikten over hvor jeg er. Det er jo rødt når jeg holder pila på innlegget, men etter scrolling er det ingen markering lenger :(

Klarer meg forsåvidt fint uten firkant også. For de innleggene jeg har vært inne på skifter jo farge. Fra mørk blå til lys blå, i tillegg til å være rød når vi legger markøren over. Hva slags nettleser bruker du?

Gjest annlovinda
Skrevet

Så rart at noen har og noen ikke har.. Kanskje det kan være noe med pc-innstillingene..? Jeg hadde firkant litt i forrige uke, men den forsvant. Så veit ikkje :/

Jeg hadde firkant rundt i stad, nå er den borte.... Håper den kommer tilbake, greit for å se hvor i trådlista du er.

Skrevet

Akkurat slik er det hos meg også

Skrevet

Klarer meg forsåvidt fint uten firkant også. For de innleggene jeg har vært inne på skifter jo farge. Fra mørk blå til lys blå, i tillegg til å være rød når vi legger markøren over. Hva slags nettleser bruker du?

Jeg bruker Internet Explorer. Jeg synes den firkanten er veldig fin å ha, særlig når trådene blir lange med undersvar her og der. Etter scrolling er ikke innlegget markert rødt lenger, og når jeg skal tilbake er det ikke så lett å finne ut hvor jeg var, spesielt når avsenderen har flere innlegg i samme tråd.

Jeg har sendt spørsmål til den der feedback-adressa der jeg bl annet spurte om dette her, men har ikke fått svar enda :(

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Jeg har firkant. Bruker firefox.

Skrevet

Jeg har firkant. Bruker firefox.

Jeg som slettet Firefox for noen dager siden, men nå installerte jeg det igjen. Og jaggu meg kom firkanten tilbake igjen!!! Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...