Gå til innhold

Pizza med bacon

Anbefalte innlegg

Sofies mamma
Skrevet

Skal lage min faste pizza, men tenkte å ha litt bacon oppå osten. Skal jeg steke baconet først eller kan jeg legge det rått på osten, og så steker det med pizza'n i 20 min som vanlig?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall stekt det først... Hørtes godt ut! =)

Mrs. Wallace
Skrevet

Oi, steker du pizzaen i 20 minutter? Da har du kanskje ikke så høy varme?

Jeg steker pizzaen i 8 minutter, på minst 250 graders varme, og da legger jeg bare baconet oppå osten uten å steke det først. Det blir helt perfekt. ;o)

Skrevet

Du trenger ikke å steke det først. Jeg har til og med rå karbonadedeig på pizzaen. Det blir stekt som bare det.

Skrevet

Jeg steker det alltid først. Har ikke prøvd uten.

Sofies mamma
Skrevet

Oi, steker du pizzaen i 20 minutter? Da har du kanskje ikke så høy varme?

Jeg steker pizzaen i 8 minutter, på minst 250 graders varme, og da legger jeg bare baconet oppå osten uten å steke det først. Det blir helt perfekt. ;o)

Steker 8 min på 275 når vi har italiensk, men når vi har amerikansk er det 20 min på 200. Da slenger jeg på bacon :-)

Annonse

Gjest guttelus
Skrevet

Ingen ting av det som blir lagt oppe på pizzaen, skal stekes først. Kjøtt, kylling, kjøttdeig, bacon osv. skal legges rått opp på osten. Stek i 20 min, og pizzaen blir perfekt.

Gjest togli
Skrevet

Ingen ting av det som blir lagt oppe på pizzaen, skal stekes først. Kjøtt, kylling, kjøttdeig, bacon osv. skal legges rått opp på osten. Stek i 20 min, og pizzaen blir perfekt.

Enig!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...