Gå til innhold

Lene Alexandra: Har alle glemt...

Anbefalte innlegg

Gjest krona
Skrevet

at hun og Aylar påsto de hadde ligget med Robbie Williams? Nå påsto riktignok Lene A. at hun "hadde bare sett på", men alt viste seg jo å være bare løgn, noe Robbie Williams tydelig fikk frem på Først og Sist.....

Har alle glemt dette? De to dummet seg jo loddrett ut! Det virkere som alle fokuserer på at hun har gitt ut ei låt for tida, men jeg syns noen skulle stillt henne til veggs og spurt hva hun egentlig ville oppnå med å skryte på seg noe sånt.....

Gjest My Brain are Ok
Skrevet

Aylar sa vel også at det var løgn, så det med at lene så på forstår jeg ikke?? Aylar sa noe om at de gjorde det for publisiteten, og det funket også...

Skrevet

Jeg driter ærlig talt i både henne og Aylar, og har absolutt null interesse for å stille henne til veggs for noe som helst.

personifisert
Skrevet

De som liker den sangen/videoen hennes er vel omtrent like blåst som henne vil jeg tro..? Det er vel ingen som virkelig synes sangen er fin?? Og det med at den liksom skal hedre alle pupper er jo bull shit da, siden det jo er oppblåste plastikk pupper i størrelse XXL som er ok nok for videoen.

Dama er dum som faen, juger på seg en hel haug, og det utrolige er vel at folk er dumme nok til å bite på... Hun er jo ikke _pen_ engang, ser sikkert fin nok ut kroppsmessig om an ser bort fra de overdimensjonerte puppene, men pent ansikt har hun jo ikke (men det har jo sånne damer sjelden da, er jo ikke det som teller tydeligvis, og ikke IQ heller...)

Gjest Pimpi
Skrevet

De som liker den sangen/videoen hennes er vel omtrent like blåst som henne vil jeg tro..? Det er vel ingen som virkelig synes sangen er fin?? Og det med at den liksom skal hedre alle pupper er jo bull shit da, siden det jo er oppblåste plastikk pupper i størrelse XXL som er ok nok for videoen.

Dama er dum som faen, juger på seg en hel haug, og det utrolige er vel at folk er dumme nok til å bite på... Hun er jo ikke _pen_ engang, ser sikkert fin nok ut kroppsmessig om an ser bort fra de overdimensjonerte puppene, men pent ansikt har hun jo ikke (men det har jo sånne damer sjelden da, er jo ikke det som teller tydeligvis, og ikke IQ heller...)

Sangen er morsom, altså så dårlig at det bare blir morro utav det- Og det sa hun selv også. Alle kom til å snakke om puppene, så hvorfor ikke bare synge om dem?

Om hun er pen eller ei, det er jo en smakssak- men kan ikke komme her å si hun er stygg. De fleste slike damer er pene, på en pin-up måte.

Siden du har så mye drit å si om slike, så tenker jeg med ett : Ottar... Det er hvertfall en gjeng som spyr ut like mye usakligheter som deg :D

personifisert
Skrevet

Sangen er morsom, altså så dårlig at det bare blir morro utav det- Og det sa hun selv også. Alle kom til å snakke om puppene, så hvorfor ikke bare synge om dem?

Om hun er pen eller ei, det er jo en smakssak- men kan ikke komme her å si hun er stygg. De fleste slike damer er pene, på en pin-up måte.

Siden du har så mye drit å si om slike, så tenker jeg med ett : Ottar... Det er hvertfall en gjeng som spyr ut like mye usakligheter som deg :D

Ja, jeg må jo være ottar... hehehe... hjelpe meg, du er jo to hakk mer sneversynt enn dem også du.. alle MÅ jo bare like disse glamourmodellene, ellers må vi jo ha vorter på nesa og hate menn...

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg driter ærlig talt i både henne og Aylar, og har absolutt null interesse for å stille henne til veggs for noe som helst.

Den kan jeg henge meg på. HELT enig.

mariaflyfly
Skrevet

Den kan jeg henge meg på. HELT enig.

Drakk du god vin i forrige uke, eller? *nysgjerrig*

;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Otto Jespersen spurte ho om det i Rikets Røst for et par uker sida..

Gjest Kajja.
Skrevet

Slike personer gjør det de kan for å nå toppen, løgn eller ikke, de bryr seg ikke. De får uansett en overskrift og det er det som teller.

Slik som f.eks Dj'er som småjusterer litt på markedsføringen sin, at de har spilt på giger de bare har prata med noen arrangører om.

Er "lov" og gjøre det en kan for å komme til tops.

Er jo ikke snakk om mord eller bestikkelser om du forstår.

Noen liker dem ikke pga det, andre leser overskriften, og SE&HØR gir dem spenn.

Skrevet

Drakk du god vin i forrige uke, eller? *nysgjerrig*

;)

Jeg tenker den var så god at hun sov stilt under stjernene!;-)

Skrevet

Har du sett tegneseriestripen i Aftenposten i går el i dag med ei som synger "My knees are OK" - reklame for å blåse opp kneskålene med silikon slik at det ikke blir så vondt å tryne på sykkel! ;-)

Skrevet

Hvorfor så ivrig etter å minne oss på det? Får du provisjon av låtsalget eller? :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg tenker den var så god at hun sov stilt under stjernene!;-)

Ja, den var så god at jeg så stjerner. He he.

Har tilmed vært ute å kjøpt et par flasker til, så kan jeg kose meg med god vin til helga igjen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...