Gå til innhold

Le eller gråte? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med flekker?

De er nok skikkelig traumatisert når de går til det skritt å kaste ut sofaen.

Skrevet

Med flekker?

De er nok skikkelig traumatisert når de går til det skritt å kaste ut sofaen.

Hehe. Kan du forstå at hun kunne klare å utføre noe sånt? De ba henne faktisk om å slutte også. Huff, jeg hadde ledd meg for derva om jeg hadde sett det :) Kanskje sofaen var bevismatriale? ;) (flekker?)

Skrevet

Hehe. Kan du forstå at hun kunne klare å utføre noe sånt? De ba henne faktisk om å slutte også. Huff, jeg hadde ledd meg for derva om jeg hadde sett det :) Kanskje sofaen var bevismatriale? ;) (flekker?)

Flekker = jenter kan også sprute. :o)

Hun har vel tjent en god slant for å gjøre det der tenker jeg, veddemål på jente-dormen eller noe.

Skrevet

Flekker = jenter kan også sprute. :o)

Hun har vel tjent en god slant for å gjøre det der tenker jeg, veddemål på jente-dormen eller noe.

Ja det kan ikke vært ren spontanitet det der vel? *Jeg skal aldri vedde om no sånt!*

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hahahahaha!!!! Stakkars fisefine mannlige studenter:o) Dama hadde det sikkert morsomt.

Skrevet

Hahahahaha!!!! Stakkars fisefine mannlige studenter:o) Dama hadde det sikkert morsomt.

Ja det viil jeg tro! Hehe, mot i brystet har hun i allefall ;)

petter smart
Skrevet

Hadde dere ledd om en mann hadde gått inn på et kvinnelig studenthus og satt seg i en sofa og onanert?

Hvorfor denne dobbeltmoralen? Dersom en mann blotter seg eller onanerer foran kvinner blir det ramaskrik, skjer det motsatte mener alle kvinner at mennene bare skal være glad til.

Her var det altså menn som ikke satte pris på dette. Handlingen var ulovlig. Hva er det da å le av?

Skrevet

Hadde dere ledd om en mann hadde gått inn på et kvinnelig studenthus og satt seg i en sofa og onanert?

Hvorfor denne dobbeltmoralen? Dersom en mann blotter seg eller onanerer foran kvinner blir det ramaskrik, skjer det motsatte mener alle kvinner at mennene bare skal være glad til.

Her var det altså menn som ikke satte pris på dette. Handlingen var ulovlig. Hva er det da å le av?

Innlegget heter le eller gråte, så her kan man gjøre begge deler. Jeg hadde nok fliret om en mann gjorde det også, men det jeg virkelig lo av, det var at sofaen måtte fjernes. Sorry. Du har rett på å mene det du vil. ;) Jeg ser forresten hva du mener, rart det der.

petter smart
Skrevet

Innlegget heter le eller gråte, så her kan man gjøre begge deler. Jeg hadde nok fliret om en mann gjorde det også, men det jeg virkelig lo av, det var at sofaen måtte fjernes. Sorry. Du har rett på å mene det du vil. ;) Jeg ser forresten hva du mener, rart det der.

Det verste er at jeg egentlig er enig med deg. Dobbeltmoralist som jeg er.

Med mindre dama så ut som ei skikkelig burugle hadde ikke jeg hatt noe imot det. Og jeg hadde i alle fall ikke solgt sofaen av den grunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...