pekkaline Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Nå har jeg ikke hørt på maken, sofaen skal fjernes!!!! Kanskje finner vi den på finn? http://www.nettavisen.no/ioslo/article948158.ece 0 Siter
lonelyP Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Med flekker? De er nok skikkelig traumatisert når de går til det skritt å kaste ut sofaen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Skrevet 27. mars 2007 Med flekker? De er nok skikkelig traumatisert når de går til det skritt å kaste ut sofaen. Hehe. Kan du forstå at hun kunne klare å utføre noe sånt? De ba henne faktisk om å slutte også. Huff, jeg hadde ledd meg for derva om jeg hadde sett det Kanskje sofaen var bevismatriale? (flekker?) 0 Siter
morsan Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Her er en annen sofa som har blitt avertert på finn: *S* http://www.nrk.no/underholdning/alltid_moro/4983377.html 0 Siter
lonelyP Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Hehe. Kan du forstå at hun kunne klare å utføre noe sånt? De ba henne faktisk om å slutte også. Huff, jeg hadde ledd meg for derva om jeg hadde sett det Kanskje sofaen var bevismatriale? (flekker?) Flekker = jenter kan også sprute. ) Hun har vel tjent en god slant for å gjøre det der tenker jeg, veddemål på jente-dormen eller noe. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Skrevet 27. mars 2007 Her er en annen sofa som har blitt avertert på finn: *S* http://www.nrk.no/underholdning/alltid_moro/4983377.html Haha!!! I samme sjangeren den der ja 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Skrevet 27. mars 2007 Flekker = jenter kan også sprute. ) Hun har vel tjent en god slant for å gjøre det der tenker jeg, veddemål på jente-dormen eller noe. Ja det kan ikke vært ren spontanitet det der vel? *Jeg skal aldri vedde om no sånt!* 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Hahahahaha!!!! Stakkars fisefine mannlige studenter:o) Dama hadde det sikkert morsomt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Skrevet 27. mars 2007 Hahahahaha!!!! Stakkars fisefine mannlige studenter:o) Dama hadde det sikkert morsomt. Ja det viil jeg tro! Hehe, mot i brystet har hun i allefall 0 Siter
petter smart Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Hadde dere ledd om en mann hadde gått inn på et kvinnelig studenthus og satt seg i en sofa og onanert? Hvorfor denne dobbeltmoralen? Dersom en mann blotter seg eller onanerer foran kvinner blir det ramaskrik, skjer det motsatte mener alle kvinner at mennene bare skal være glad til. Her var det altså menn som ikke satte pris på dette. Handlingen var ulovlig. Hva er det da å le av? 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 Hadde dere ledd om en mann hadde gått inn på et kvinnelig studenthus og satt seg i en sofa og onanert? Hvorfor denne dobbeltmoralen? Dersom en mann blotter seg eller onanerer foran kvinner blir det ramaskrik, skjer det motsatte mener alle kvinner at mennene bare skal være glad til. Her var det altså menn som ikke satte pris på dette. Handlingen var ulovlig. Hva er det da å le av? Innlegget heter le eller gråte, så her kan man gjøre begge deler. Jeg hadde nok fliret om en mann gjorde det også, men det jeg virkelig lo av, det var at sofaen måtte fjernes. Sorry. Du har rett på å mene det du vil. Jeg ser forresten hva du mener, rart det der. 0 Siter
petter smart Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Innlegget heter le eller gråte, så her kan man gjøre begge deler. Jeg hadde nok fliret om en mann gjorde det også, men det jeg virkelig lo av, det var at sofaen måtte fjernes. Sorry. Du har rett på å mene det du vil. Jeg ser forresten hva du mener, rart det der. Det verste er at jeg egentlig er enig med deg. Dobbeltmoralist som jeg er. Med mindre dama så ut som ei skikkelig burugle hadde ikke jeg hatt noe imot det. Og jeg hadde i alle fall ikke solgt sofaen av den grunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.