Gjest Jente31 Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Jeg bor hos broren min, og tenker etter hvert å leie hus. Jeg har to barn på 8 og 10 år. 0 Siter
Speak Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Regner med at du får en ekstra barnetrygd. Du kan også ha krav på støtte til barnetilsyn. (SFO) Sjekk med Trygdekontoret. Vet også at en del alenemødre får bostøtte, men jeg vet ikke på hvilket grunnlag. Ring Trygdekontoret, eller ta deg en tur innom. De kan sikkert gi gode råd og tips. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Regner med at du får en ekstra barnetrygd. Du kan også ha krav på støtte til barnetilsyn. (SFO) Sjekk med Trygdekontoret. Vet også at en del alenemødre får bostøtte, men jeg vet ikke på hvilket grunnlag. Ring Trygdekontoret, eller ta deg en tur innom. De kan sikkert gi gode råd og tips. Ok takker 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 http://www.nav.no/page?id=333 TAkk! Bra;)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.