Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Da kan du kanskje gi oss et tips om stekepanner?:-)

Vi har en sautè-panne/stekepanne fra Høyang, med glasslokk. Den har vi vært veldig fornøyd med. Men nå er den utslitt etter mange trofste år - belegget har begynt og løsne, og maten setter seg bare fast.

Er det noen som kan anbefale andre merker som dere vet har god kvalitet og som tåler høy varme? Gjerne induksjon...

Gjest teflonpanne?
Skrevet

slike teflon-stekepanner skal visst tåle mye.hehe, vent på svar fra folk med erfaring du=)

Skrevet

slike teflon-stekepanner skal visst tåle mye.hehe, vent på svar fra folk med erfaring du=)

hihi... takk for opplysningen:-) Det er jo aldri godt å vite hva folk ikke vet:-)

Skrevet

Jeg har kjøpt en på messe for litt siden. De har hjemmeside: Stekepanner.no

Min forrige slik panne "flytta fra meg", og da var jeg ikke i tvil om at jeg ville ha en ny slik panne. Men om jeg ikke husker feil kosta den ca. 800,-, så den var ikke billig.

Skrevet

Vi har en Titanium Nowo fra Jernia, som denne: http://www.jernia.no/page?id=1053&key=67828&origId=2175 (usikker på størrelsen, de har flere størrelser...)

VELDIG fornøyd. Den har, såvidt jeg kan skjønne, både de fantastiske egenskapene til jernpanna, og de fantastiske egenskapene til teflonpanne. Vi bruker vår på induksjonstopp, men det er forskjellige typer, akkurat den jeg har linket til kan visst ikke det.

Den er litt tung da, så jeg ville ikke akkurat brukt den til å kaste pannekaker opp i taket med.

Ville nok tatt en tur på Jernia jeg altså. De spurte om vi var interessert i å ha en i 5 år eller i 25 år. ;) Vi har kjøpt og kastet 3 stekepanner de siste 5 årene så jeg tror dette var et godt valg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...