Gå til innhold

FU: Hvilke andre nettsteder besøker du? Linker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var fin ja, takk for tipset. Jeg trakk et tarotkort jeg, og fikk bakoversveis. Det var et veldig klart svar igrunnen på det jeg spurte om, så jeg fikk noe og tenke på nå.

Takk igjen.

Skrevet

Den var fin ja, takk for tipset. Jeg trakk et tarotkort jeg, og fikk bakoversveis. Det var et veldig klart svar igrunnen på det jeg spurte om, så jeg fikk noe og tenke på nå.

Takk igjen.

Guri...Jeg trakk også et kort.....skulle ikke gjort det kanskje.....

Tårnet

Tårnet er det fjerde alvorlige kort. Her er tale om en forandring, som virkelig river noget med sig. Det er lige før man kan tale om en katastrofe. Forandringen kommer uventet, den er uretfærdig og bringer umiddelbart ikke noget godt med sig.

Men er man låst fast i en uudholdelig situation, betyder kortet gennembrud. Forudsigelse: Selviske ambitioner vil blive styret. Omvæltning af det eksisterende, forandring, katastrofe, besværligheder

Skrevet

Guri...Jeg trakk også et kort.....skulle ikke gjort det kanskje.....

Tårnet

Tårnet er det fjerde alvorlige kort. Her er tale om en forandring, som virkelig river noget med sig. Det er lige før man kan tale om en katastrofe. Forandringen kommer uventet, den er uretfærdig og bringer umiddelbart ikke noget godt med sig.

Men er man låst fast i en uudholdelig situation, betyder kortet gennembrud. Forudsigelse: Selviske ambitioner vil blive styret. Omvæltning af det eksisterende, forandring, katastrofe, besværligheder

Hehe, du fikk et av de alvorlige du også ja. Det betyr at vi må ta en skikkelig snuoperasjon. Jeg fikk Djevelen. De er egentlig positive kort, for det lover bra hvis vi kommer oss ut av grepet.

Skrevet

Hehe, du fikk et av de alvorlige du også ja. Det betyr at vi må ta en skikkelig snuoperasjon. Jeg fikk Djevelen. De er egentlig positive kort, for det lover bra hvis vi kommer oss ut av grepet.

Ja la oss håpe det :)

hare1365380455
Skrevet

Det er f.eks. aviser, men på startsiden.no kan du finne linker videre.

Skrevet

Takk igjen.

Jeg trakk også ett og det passet utmerket. :o) Men det var et kort som var utelukkende hyggelig og som faktisk speiler mine følelser om dagen utrolig bra.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Jeg sjekket biorytmen min (forøvrig aldri hørt om før) og den stemte forunderlig bra. Sjekket forrige uke bl.a, og en dato der en spesiell hendelse skjedde og det var spot on.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...