Gå til innhold

mobilen min er treg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte sony ericsson k750i den 9august i fjor. Har jeg noe garanti av noen slag da? Når jeg skal f.eks sette inn en smileys så tar det sekunder før det åpner seg. Er meldingen litt lang så kan det ta opptil et halvt minutt å få sendt den! Skikkelig irriterend. Hva kan det være, og hva kan jeg gjøre? Jeg har abb og må vente til august før jeg kan kjøpe mobil billig igjen......

Skrevet

Du har ikke lagret den stappende full av bilder, meldinger og musikk sånn at den er smekkfull da?

Skrevet

Godt å høre at dette ikke bare er mitt problem... Jeg kjøpte min s.e. w810i 15 des i fjor, allerede en uke etter kom dette problemet.. men jeg har mest problem med å få åpnet menyene, det tar saklig lang tid...

nå er mobilen min ganske full, men det var den ikke en uke etter kjøpet da problemet begynte.

Det er en grunn til at jeg ikke reklamerer, så ikke tips meg om det. =)

Men du kan jo høre der du kjøpte mobilen?

Skrevet

Godt å høre at dette ikke bare er mitt problem... Jeg kjøpte min s.e. w810i 15 des i fjor, allerede en uke etter kom dette problemet.. men jeg har mest problem med å få åpnet menyene, det tar saklig lang tid...

nå er mobilen min ganske full, men det var den ikke en uke etter kjøpet da problemet begynte.

Det er en grunn til at jeg ikke reklamerer, så ikke tips meg om det. =)

Men du kan jo høre der du kjøpte mobilen?

Menyene er kjempetrege ja! Hmmm, jeg kan jo ringe å høre, ville bare høre her først... En uke var lite før den haltet...

Skrevet

Du har ikke lagret den stappende full av bilder, meldinger og musikk sånn at den er smekkfull da?

Jeg har endel bilder ja, men ikke noen fulle mapper. Innboks blir stadig full. Jeg skal sjekke om det hjelper å slette noen bilder da. Takk!

Skrevet

SE har vært oppe til diskusjon tidligere. Min (SE700i) er akkurat likedan. Nesten alle knappetrykk må gjøres 2 ganger før det skjer noe. Når det skjer noe, så går det treigt. Av og til når jeg trykker "call", så hopper den tilbake til nummervisning og ingenting skjer. Ladefestet er rævva. Jeg har ikke masse bilder eller annet dritt på telefonen.

Dette er den 4. SE700 jeg har, de andre ble byttet pga de samme problemene + en standbytid som bare holdt i litt over en dag.

Sheila har en T610 (modellen før 700), den er pakkfull av lyder og bilder, men funker helt supert. Billigere og mye bedre.

Min SE er laget i Kina. Min neste telefon blir ikke en SE, og den skal absolutt ikke være Made in China.

The worlds crap factory!

Skrevet

SE har vært oppe til diskusjon tidligere. Min (SE700i) er akkurat likedan. Nesten alle knappetrykk må gjøres 2 ganger før det skjer noe. Når det skjer noe, så går det treigt. Av og til når jeg trykker "call", så hopper den tilbake til nummervisning og ingenting skjer. Ladefestet er rævva. Jeg har ikke masse bilder eller annet dritt på telefonen.

Dette er den 4. SE700 jeg har, de andre ble byttet pga de samme problemene + en standbytid som bare holdt i litt over en dag.

Sheila har en T610 (modellen før 700), den er pakkfull av lyder og bilder, men funker helt supert. Billigere og mye bedre.

Min SE er laget i Kina. Min neste telefon blir ikke en SE, og den skal absolutt ikke være Made in China.

The worlds crap factory!

Jaha, så det er ikke et uvanlig problem jeg har nei. Jeg skal høre med dem om den mob.tlf du nevner, takk for svar!!

Skrevet

Jaha, så det er ikke et uvanlig problem jeg har nei. Jeg skal høre med dem om den mob.tlf du nevner, takk for svar!!

T610 vet jeg ikke om de selger lengre. Jeg kjøpte den for 4 ? år siden.

Jeg lurte en stund på en M600, men leste om andre som hadde problemer med at den også hang seg. Det virker som om dette er et SE problem. Hvis du er heldig så får du en tlf som er bra. Hvis ikke så sliter du med å få selgeren til å godta at du har et problem.

Skrevet

T610 vet jeg ikke om de selger lengre. Jeg kjøpte den for 4 ? år siden.

Jeg lurte en stund på en M600, men leste om andre som hadde problemer med at den også hang seg. Det virker som om dette er et SE problem. Hvis du er heldig så får du en tlf som er bra. Hvis ikke så sliter du med å få selgeren til å godta at du har et problem.

Vet du, nå ringte jeg ut der jeg handlet mobilen og forklarte ståa. Han sa mobilen kanskje trengte en ny soft ware oppdatering??!? Jeg kunne prøve å tømme mobilen mest mulig, og ble den ikke bedre så var det en garantisak så lenge jeg ikke hadde utsatt mobilen for fukt eller slagskader. Det har jeg ikke gjort, så dette kan gå rette veien. Holder på å slette bilder nå :)

Skrevet

Vet du, nå ringte jeg ut der jeg handlet mobilen og forklarte ståa. Han sa mobilen kanskje trengte en ny soft ware oppdatering??!? Jeg kunne prøve å tømme mobilen mest mulig, og ble den ikke bedre så var det en garantisak så lenge jeg ikke hadde utsatt mobilen for fukt eller slagskader. Det har jeg ikke gjort, så dette kan gå rette veien. Holder på å slette bilder nå :)

Presis det de sa til meg også. De slettet alt, og reloadet ny software.

Det hjalp ikke en dritt.

Skrevet

Presis det de sa til meg også. De slettet alt, og reloadet ny software.

Det hjalp ikke en dritt.

Fikk du ikke ny mobil da?

Skrevet

Jeg har en SE 810 (?) og den ble etter en stund veldig treig. Jeg sendte den inn og de oppdaterte softwaren og da ble den bra. Nå feiler den div andre ting etterpå da, så nå er den inne en tur igjen. Får håpe de kan fikse den igjen nå også. Er ergelig for jeg har alltid vært fornøyd med SE tidligere.

Skrevet

Fikk du ikke ny mobil da?

Joda, fikk ny og fikk ny og fikk ny. Den siste fungerte en stund, deretter dukket de samme problemene opp. Da var garantien gått ut (vi får bare 1 år her).

Så nå blir det ikke SE på meg når jeg skal ha ny telefon. De har jo stått frem i retten og sagt at telefonene ikke skal holde mere enn to år uansett.

Skrevet

Joda, fikk ny og fikk ny og fikk ny. Den siste fungerte en stund, deretter dukket de samme problemene opp. Da var garantien gått ut (vi får bare 1 år her).

Så nå blir det ikke SE på meg når jeg skal ha ny telefon. De har jo stått frem i retten og sagt at telefonene ikke skal holde mere enn to år uansett.

To år bare? Himmel, som alt annet så er mobiler også blitt en forbruksvare. Husker den første jeg hadde, brukte den lengre enn det og den ligger i skuffen faktisk i tilfelle nød :)

Takker likevel for tips, jeg skal prøve å styre unna denne typen mobil. Men så er den jo såå grei når den bare virker da.... Har slettet det meste, mulig den er litt kvikkere, men ser enda tregheten, så det blir vel å bytte da.....

Skrevet

Jeg har en SE 810 (?) og den ble etter en stund veldig treig. Jeg sendte den inn og de oppdaterte softwaren og da ble den bra. Nå feiler den div andre ting etterpå da, så nå er den inne en tur igjen. Får håpe de kan fikse den igjen nå også. Er ergelig for jeg har alltid vært fornøyd med SE tidligere.

Ja det er en grei tlf ellers.... Jeg skal nok levere min, så får vi se hva som skjer. Jeg er veldig forsiktig med miobiler i motsetning til mange andre :) Mine kan man ikke se at er brukt nesten etter et år. Men det hjelper lite.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Stikk innom der du kjøpte mobilen og spør. Jeg tror du har 1 års garanti. (Jeg fikk fikset min (samme tlf, men annet problem) og den ble kjøpt i juni.

Skrevet

Stikk innom der du kjøpte mobilen og spør. Jeg tror du har 1 års garanti. (Jeg fikk fikset min (samme tlf, men annet problem) og den ble kjøpt i juni.

Ja nå har jeg tømt det meste av innholdet på mobilen, men den er like treg enda. Jeg kunne komme ut til dem, det går på garantien sa han jeg snakket med :) Yes!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...