Gå til innhold

Trenger hjelp med Påske quiz

Anbefalte innlegg

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Hei

Det er påske quiz på jobben og jeg sliter med et spørsmål;

Verdens høyeste påske egg ble laget i 1996 i Sør Afrika. Egget var 7,65 meter høyt og laget av sjokolade og marshmallows. Hvor mye veide egget?

Jeg har søkt i alle de søkemotorer som finnes, men finner ikke det ikke ut!!!

Kan dere hjelpe?

Hilsen

Skrevet

Herre jesu navn... Hva er det for slags sykt, sykt menneske som har funnet på det spørsmålet?

Skrevet

http://watkins.gospelcom.net/shorhol.htm

Her står det forreste noe om hvor mye det sørafrikanske egget veide:

"The largest Easter egg ever made was created in South Africa. The eggs-ceptional egg, made entirely of marshmallow and chocolate, weighed 4,068 kilos (over four tons) and reached a height of 7.65 metres (nearly 24 feet). "

Generelt tips til deg når det gjelder å søke på rare eller sjeldne ting er å søke på ENGELSK! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

"The largest Easter egg ever made was created in South Africa. The eggs-ceptional egg, made entirely of marshmallow and chocolate, weighed 4,068 kilos (over four tons) and reached a height of 7.65 metres (nearly 24 feet). "

Generelt tips til deg når det gjelder å søke på rare eller sjeldne ting er å søke på ENGELSK! ;-)

Imponerende :-)

Skrevet

Imponerende :-)

Egentlig ikke! ;-) Jeg barre googlet "world's largest easter egg", og masse linker spratt opp! ;-)

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Takk for både svar og søketips, skal huske det med å søke på engelsk! Lur du!!

Mvh

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Herre jesu navn... Hva er det for slags sykt, sykt menneske som har funnet på det spørsmålet?

La med en print av svaret ditt sammen med quiz besvarelsen min;-)

Hilsen

Skrevet

La med en print av svaret ditt sammen med quiz besvarelsen min;-)

Hilsen

vops...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...