Gå til innhold

Slutter snart i terapi


Gjest tussipia

Anbefalte innlegg

Gjest tussipia

Har igjen et par ganger igjen av behandlingen hos teraputen min, så er jeg ferdig der. Og da må jeg vente i 6 mnd på neste behandling. Jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut 6 mnd. Har vært inne i systemet i over 7 år nå. Og det er nå jeg begynner å komme i kontakt med følelsene mine og meg selv. Har tenkt på å kontakte SMI igjen. Sånn at jeg har noe å gå til og noen å snakke med.

Jeg vet ikke om jeg klarer å gå med tankene og bildene jeg har i hodet stort mer alene. Jeg trenger å dele dem med noen. Et halvt år virker som en evighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Incestsenter er ikke dumt. Ellers er det ikke sikkert et halvt år går så veldig sent. For min del raser egentlig tiden. Når en har det som tøffest går gjerne tiden sakte, men du skal ikke se så svart på det tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røverdatter

Hei

Ville bare tipse deg om Blålys. De har blant annet tilbud om interaktiv selvhjelpsgruppe som går gjennom forumet deres.

www.blalys.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...