Gå til innhold

Din beste film? Komedie ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter noen gode komedier som kan få frem latteren og trene lattermusklene. Jeg er lei av filmer som får meg til å lee på smilebåndet og thats it. Jeg vil LE så jeg GRIIIINER!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett Peter Sellers i "The Party" (tror jeg det var den het) mange ganger, og nesten ledd meg i hjel hver gang. Den er gammel, sikkert fra tidlig åttitall eller noe.

Skrevet

Kommer jo veldig an på hva slags humor du har da. Slapstick eller svart, liksom. :-)

Skrevet

Kommer jo veldig an på hva slags humor du har da. Slapstick eller svart, liksom. :-)

Åpen for det meste!;-)

Skrevet

Van the man.. den syns jeg er morsom hvertfall..

Skrevet

min samboer liker(gutt): hot shots 1 og 2, spy hard, brødrene antonsen, dum og dummere 1 og 2, Austin Powers-filmene, 40 year old virgin

jeg liker: Sorority boys, Borat, Fawlty Towers, Bruce Almighty, Click, the animal,deuce bigalow, the hot chick..Og mange andre jeg ikke kommer på

Men smaken er som baken-delt;)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har sett Peter Sellers i "The Party" (tror jeg det var den het) mange ganger, og nesten ledd meg i hjel hver gang. Den er gammel, sikkert fra tidlig åttitall eller noe.

Den er fantastisk!

Men den er ikke fra 80-tallet, den er fra 1968! :)

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Party_(film)

Skrevet

Veldig bra - gjett hvor nicket mitt stammer fra? :D

Skrevet

The Birdcage med Nathan Lane,Robin Williams, Gene Hackman og herlige Hank Azaria som Agador "Spartacus". :D

Skrevet

Åpen for det meste!;-)

Da må jeg si Monty Python and the Holy Grail. :-)

Skrevet

Borat.

Når du ikke ler, så blir du sittende og gape i sjokk over at det i det hele tatt er mulig.

Skrevet

Veldig bra - gjett hvor nicket mitt stammer fra? :D

Birdie-nam-nam

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...