Gå til innhold

Tre psykiatre, "tre diagnoser"

Anbefalte innlegg

Gjest Bigboyen
Skrevet

Jeg har gått til 3 psykiatere og alle har de kommt fram til hver sin diagnose på meg.

Den første sa jeg hadde vært psykotisk.

Den andre sa at jeg bare hadde hatt en usikkerhet i meg som gjorde

at jeg havna hos psykiater.

Den tredje mener jeg har asperger syndrom.

Hva skal jeg forholde meg til. Blir litt forvirra ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan bli forvirra av mindre. Enten burde du få bedre begrunnelser og beviser for alle diagnosene, eller så burde du rett og slett gå til både en fjerde og femte og kanskje en sjette som kan si sin mening.

Gjest flere diagnoser..off=)
Skrevet

Tror du skal kanskje undersøke litt om de forskjellige diagnosene-du kjenner deg jo selv best..

Kjenn etter inn i deg og se hva som kasnkje passer deg best. Jeg gikk også til psykolog, den første mente at jeg var nesevis(at jeg løy om meg selv), men den siste mente jeg var dypt deprimert og hadde sosial angst(og det kjenner jeg er riktig) :)

Tror det har mye med hvem du kanskje følte du kommuniserte med bedre, hvem du åpnet deg best for.. Kan være vanskelig å sette en diagnose når det gjelder psyken, får liksom ikke feber som alle andre=)

Og som skrevet før, så ville jeg gått til en 4 person eller 5 person, å sjekket hva denne personen sa...

lykke til da=)

Skrevet

"Den tredje mener jeg har asperger syndrom"

Er det satt i gang noe utredning for å finne ut om du har AS? Vil anbefale deg å lese det du kommer over om Asperger, for du finner nok ut om du kjenner deg igjen eller ikke (barndom, ungdomsår og voksenalder).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...