Gå til innhold

festival til sommern/date

Anbefalte innlegg

Gjest usikker festivalgjenger
Skrevet

har begymt å bekymre meg allerede lol. vi har aldri møtt hverandre, bor ett stykke unna og begge har dårlig råd, snakket på telefon og nett bare. jaja.

det jeg lurer på er, hun ville ikke ligge i telt, så det blir hotell men jeg har jo ikke råd til å betale for begge. jeg skal spandere billetten for hele festivalen på henne og hun skal låne bilen til moren sin hit (laaang tur, tør ikke fly). er det frekt å be om å spleise på hotellet??? må jeg liksom betale alt vi spiser og sånt alle dagene?

har ikke vært på noe som det før, det er 4 dager og mitt påfunn om det har noe å si ??? hva syns dere??

Skrevet

Synes at hun kan være med å spleise selv ja.. Det som det ender med er at du kanskje må betale hotell, hele oppholdet etc. Får hun skattepenger, feriepenger eller noe da?Hun kan vel spare opp litt før den tid også?=) Men ja, synes du skal si det

Skrevet

Si det nå i såfall så hun rekker å legge til side penger til det! Jeg synes ikke det er frekt av deg, men ettersom det var du som inviterte må du si fra at du ikke har råd til hotelloppholdet for begge to i god tid.

Husker jeg ble bedt med på Aha-konsert (tror jeg det var?) av en ukjent via et nettsted, men da måtte jeg betale billetten selv. Jeg er ikke noen stor Aha-fan så han gikk nok alene på konserten. ;o) Jeg var ikke så interessert at jeg betalte 500,- for en konsert jeg ikke hadde noen interesse av for å treffe ham gitt.

Gjest usikker festivalgjenger
Skrevet

Si det nå i såfall så hun rekker å legge til side penger til det! Jeg synes ikke det er frekt av deg, men ettersom det var du som inviterte må du si fra at du ikke har råd til hotelloppholdet for begge to i god tid.

Husker jeg ble bedt med på Aha-konsert (tror jeg det var?) av en ukjent via et nettsted, men da måtte jeg betale billetten selv. Jeg er ikke noen stor Aha-fan så han gikk nok alene på konserten. ;o) Jeg var ikke så interessert at jeg betalte 500,- for en konsert jeg ikke hadde noen interesse av for å treffe ham gitt.

det var ikke sånn tradisjonell invitasjon liksom, vi snakka om det hadde vært kult å dratt på festival og så tilbød jeg meg å spandere billetten på henne, hadde tenkt til å ligge i telt jeg... :P det var hun som insisterte på å bo på hotell hvis det skulle skje. hun er redd for så mye rart ;) jeg tenkte jo der og da vi skulle spleise så jeg nevnte ikke noe om DET. i ettertid nå så fikk jeg litt noia, brått må jeg betale hotell, festival for begge, mat og alt mulig. hehehe. er redd for å virke kjip og, er tross alt intresert i henne :) det er nok bedre å ta det nå enn å stå der blakk under festivalen og bli kasta ut av hotellet hehe

Skrevet

det var ikke sånn tradisjonell invitasjon liksom, vi snakka om det hadde vært kult å dratt på festival og så tilbød jeg meg å spandere billetten på henne, hadde tenkt til å ligge i telt jeg... :P det var hun som insisterte på å bo på hotell hvis det skulle skje. hun er redd for så mye rart ;) jeg tenkte jo der og da vi skulle spleise så jeg nevnte ikke noe om DET. i ettertid nå så fikk jeg litt noia, brått må jeg betale hotell, festival for begge, mat og alt mulig. hehehe. er redd for å virke kjip og, er tross alt intresert i henne :) det er nok bedre å ta det nå enn å stå der blakk under festivalen og bli kasta ut av hotellet hehe

Det er helt klart at hun må betale sin egen del, jeg er helt enig der altså. :o) Men for å unngå misforståelser så er det beste å avklare det med en gang. Lykke til og kos dere på festival!

Skrevet

Enig med Lillemus. Hun bør betale selv, men dere bør snakke om det en stund i forveien, slik at hun ikke får seg noen overraskelse.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Halve poenget med festivaler er jo teltlivet med dårlig mat og at det skal være billigst mulig. Om hun ønsker seg mer luksus a la hotell bør hun betale for det selv. Det du sa var noe som "det hadde vært gøy å..." Om noen hadde nevnt noe på den måten til meg hadde jeg sagt ja om jeg hadde hatt råd selv, ikke forvetet dekket opphold.

Skrevet

Du ville spandere billetten. Da ligger det vel i kortene at da må hun betale resten selv. Ærlig talt, du vil vel ikke på date for en "mulig fremtid" med en du skal sponse alt på? Hvis ikke hun skjønner at hun selv må betale for opphold og mat, ja da hadde jeg droppet det var jeg deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...