Gjest melmøll Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 * Rumpetaske: Hadde en da jeg var 10-12 år * Ryggsekk: Kan gjerne reise med ryggsekk, om det er mest praktisk. Men ellers er det greit med koffert og veske, kanskje en stor strandveske * Sokker i sandalene: Ja, det er helt forerdelig og jeg har aldri brukt det på ferie. Men når jeg har jobbet i butikk og sånt, så har jeg gjerne brukt det fordi man må ha noe godt på bena * Sandaler, nærmere omtalt som "H2O eller Adidas-slippers. Brune skinnsandaler med borrelås" i artikkelen: Har Nike slippers som jeg bruker inne. Ellers har jeg Nike tåsandaler til strandbruk. Har hatt de typiske "Jesussandalene" fra sholl en gang for lenge sida.. * Fotballshorts: Syntes det var såå tøft da jeg var liten. Men det er jo bare helt fryktelig da! *Vikinghjelm: Hva er det virkelig noen som går med dette på ferier? *flau på nordmenns vegne* * Flagg: Aldri følt behov for * Spiser kun biff: NEI, jeg spiser alt! Heller kylling, fisk, pasta og sånt 0 Siter
Platina Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Jeg er vel den mest harry av alle siden jeg gjør det eneste typisk norske som står i den artikkelen; brunost i kofferten! Knekkebrød med brunost og kaffe med Bayleys er standard feriefrokost! 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 * Rumpetaske: Hadde en da jeg var 10-12 år * Ryggsekk: Kan gjerne reise med ryggsekk, om det er mest praktisk. Men ellers er det greit med koffert og veske, kanskje en stor strandveske * Sokker i sandalene: Ja, det er helt forerdelig og jeg har aldri brukt det på ferie. Men når jeg har jobbet i butikk og sånt, så har jeg gjerne brukt det fordi man må ha noe godt på bena * Sandaler, nærmere omtalt som "H2O eller Adidas-slippers. Brune skinnsandaler med borrelås" i artikkelen: Har Nike slippers som jeg bruker inne. Ellers har jeg Nike tåsandaler til strandbruk. Har hatt de typiske "Jesussandalene" fra sholl en gang for lenge sida.. * Fotballshorts: Syntes det var såå tøft da jeg var liten. Men det er jo bare helt fryktelig da! *Vikinghjelm: Hva er det virkelig noen som går med dette på ferier? *flau på nordmenns vegne* * Flagg: Aldri følt behov for * Spiser kun biff: NEI, jeg spiser alt! Heller kylling, fisk, pasta og sånt "*Vikinghjelm: Hva er det virkelig noen som går med dette på ferier? *flau på nordmenns vegne*" Jeg tror ikke det er mange - om NOEN - som går rundt med det på ferie, så der tror jeg artikkelen overdriver. Noen tar på seg vikinghjelmene på sportsarrangementer, og fortsetter kanskje å ha dem på seg på puben etterpå, og det må da være greit. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 Jeg er vel den mest harry av alle siden jeg gjør det eneste typisk norske som står i den artikkelen; brunost i kofferten! Knekkebrød med brunost og kaffe med Bayleys er standard feriefrokost! *he he* 0 Siter
Zombiebob Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Jeg er vel den mest harry av alle siden jeg gjør det eneste typisk norske som står i den artikkelen; brunost i kofferten! Knekkebrød med brunost og kaffe med Bayleys er standard feriefrokost! Brunost i kofferten er obligatorisk hvis du skal være borte i flere måneder. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 Hm.. *rusler ut for å kjøpe sandaler* *he he* menere du å si at du hører hjemme i kategorien "eldre menn"? ;-) Jeg bare så for meg en familiesammenkomst på et skjær i fjor sommer hvor ALLE mennene på rundt 70 hadde sokker i sandalene....;-) Så du har vel fortsatt noen år til på deg, skulle jeg tro. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har reist endel, og slik er mine reisevaner: * Rumpetaske: Nei, fryktelig upraktisk synes jeg. * Ryggsekk: Ryggsekken er min gode venn. Bruker det nesten bestandig når jeg er på tur. Har plass til alt jeg trenger og litt til. * Sokker i sandalene: Huff, nei. Det bruker bare barna. * Sandaler, nærmere omtalt som "H2O eller Adidas-slippers. Brune skinnsandaler med borrelås" i artikkelen: Jeg bruker gjerne sandaler, men ikke slippers. * Fotballshorts: Nei og nei og nei!!! *Vikinghjelm: Kunne ikke ramle meg inn i halvsøvne. * Flagg: Husker jeg hadde planer om å sy på et flagg på interrail-ryggsekken, men rakk det aldri før jeg dro. Så nei. * Spiser kun biff: Nei, synes det er spennende med ny mat. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 *he he* menere du å si at du hører hjemme i kategorien "eldre menn"? ;-) Jeg bare så for meg en familiesammenkomst på et skjær i fjor sommer hvor ALLE mennene på rundt 70 hadde sokker i sandalene....;-) Så du har vel fortsatt noen år til på deg, skulle jeg tro. På internett er vi alle 18 år gamle blondiner. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 These are the votes from the tzatzikian jury: * Rumpetaske: Nei! * Ryggsekk: Jeg går veldig sjelden med ryggsekk. * Sokker i sandalene: Jeg har faktisk brukt det på vei til og fra flyplassen. Vi reiser ofte på våren og høsten, og gjerne grytidlig på morgenen - med andre ord kaldt. Og da må jeg innrømme at jeg noenganger har valgt sokker i sandaler i stedet for ekstra sko. Men da er jeg VELDIG klar over hvor håpløst harry jeg ser ut. Ellers aldri sokker i sandaler - ikke en gang på ungene. * Sandaler, nærmere omtalt som "H2O eller Adidas-slippers. Brune skinnsandaler med borrelås" i artikkelen: Brune Ecco-sandaler har jeg, og kommer sikkert til å ha en eller annen sånn type bestandig. Det skal da være behagelig også. Men ikke sokker i (altså med flyplass-unntak), og slippers bruker jeg aldri. * Fotballshorts: Nei, nei, nei! *Vikinghjelm: Absolutt, absolutt ikke! * Flagg: Mener at det er flagg på Bergans - sekken min som jeg reiste europa rundt med i gamledager. Har aldri sydd på ekstra flagg for å vise hvor jeg kom fra. * Spiser kun biff: Spiser helst ikke biff. Synes ikke det er spesielt godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.