Gå til innhold

Hvor harry reisevaner har du?

Anbefalte innlegg

Gjest melmøll
Skrevet

* Rumpetaske: Hadde en da jeg var 10-12 år

* Ryggsekk: Kan gjerne reise med ryggsekk, om det er mest praktisk. Men ellers er det greit med koffert og veske, kanskje en stor strandveske

* Sokker i sandalene: Ja, det er helt forerdelig og jeg har aldri brukt det på ferie. Men når jeg har jobbet i butikk og sånt, så har jeg gjerne brukt det fordi man må ha noe godt på bena

* Sandaler, nærmere omtalt som "H2O eller Adidas-slippers. Brune skinnsandaler med borrelås" i artikkelen: Har Nike slippers som jeg bruker inne. Ellers har jeg Nike tåsandaler til strandbruk. Har hatt de typiske "Jesussandalene" fra sholl en gang for lenge sida..

* Fotballshorts: Syntes det var såå tøft da jeg var liten. Men det er jo bare helt fryktelig da!

*Vikinghjelm: Hva er det virkelig noen som går med dette på ferier? *flau på nordmenns vegne*

* Flagg: Aldri følt behov for

* Spiser kun biff: NEI, jeg spiser alt! Heller kylling, fisk, pasta og sånt

Skrevet

Jeg er vel den mest harry av alle siden jeg gjør det eneste typisk norske som står i den artikkelen; brunost i kofferten! :D Knekkebrød med brunost og kaffe med Bayleys er standard feriefrokost! :)

Skrevet

* Rumpetaske: Hadde en da jeg var 10-12 år

* Ryggsekk: Kan gjerne reise med ryggsekk, om det er mest praktisk. Men ellers er det greit med koffert og veske, kanskje en stor strandveske

* Sokker i sandalene: Ja, det er helt forerdelig og jeg har aldri brukt det på ferie. Men når jeg har jobbet i butikk og sånt, så har jeg gjerne brukt det fordi man må ha noe godt på bena

* Sandaler, nærmere omtalt som "H2O eller Adidas-slippers. Brune skinnsandaler med borrelås" i artikkelen: Har Nike slippers som jeg bruker inne. Ellers har jeg Nike tåsandaler til strandbruk. Har hatt de typiske "Jesussandalene" fra sholl en gang for lenge sida..

* Fotballshorts: Syntes det var såå tøft da jeg var liten. Men det er jo bare helt fryktelig da!

*Vikinghjelm: Hva er det virkelig noen som går med dette på ferier? *flau på nordmenns vegne*

* Flagg: Aldri følt behov for

* Spiser kun biff: NEI, jeg spiser alt! Heller kylling, fisk, pasta og sånt

"*Vikinghjelm: Hva er det virkelig noen som går med dette på ferier? *flau på nordmenns vegne*"

Jeg tror ikke det er mange - om NOEN - som går rundt med det på ferie, så der tror jeg artikkelen overdriver. Noen tar på seg vikinghjelmene på sportsarrangementer, og fortsetter kanskje å ha dem på seg på puben etterpå, og det må da være greit.

Skrevet

Jeg er vel den mest harry av alle siden jeg gjør det eneste typisk norske som står i den artikkelen; brunost i kofferten! :D Knekkebrød med brunost og kaffe med Bayleys er standard feriefrokost! :)

*he he*

Skrevet

Brunost i kofferten er obligatorisk hvis du skal være borte i flere måneder.

Skrevet

Hm.. *rusler ut for å kjøpe sandaler*

*he he* menere du å si at du hører hjemme i kategorien "eldre menn"? ;-)

Jeg bare så for meg en familiesammenkomst på et skjær i fjor sommer hvor ALLE mennene på rundt 70 hadde sokker i sandalene....;-)

Så du har vel fortsatt noen år til på deg, skulle jeg tro.

Skrevet

Jeg har reist endel, og slik er mine reisevaner:

* Rumpetaske: Nei, fryktelig upraktisk synes jeg.

* Ryggsekk: Ryggsekken er min gode venn. Bruker det nesten bestandig når jeg er på tur. Har plass til alt jeg trenger og litt til.

* Sokker i sandalene: Huff, nei. Det bruker bare barna.

* Sandaler, nærmere omtalt som "H2O eller Adidas-slippers. Brune skinnsandaler med borrelås" i artikkelen: Jeg bruker gjerne sandaler, men ikke slippers.

* Fotballshorts: Nei og nei og nei!!!

*Vikinghjelm: Kunne ikke ramle meg inn i halvsøvne.

* Flagg: Husker jeg hadde planer om å sy på et flagg på interrail-ryggsekken, men rakk det aldri før jeg dro. Så nei.

* Spiser kun biff: Nei, synes det er spennende med ny mat.

Skrevet

*he he* menere du å si at du hører hjemme i kategorien "eldre menn"? ;-)

Jeg bare så for meg en familiesammenkomst på et skjær i fjor sommer hvor ALLE mennene på rundt 70 hadde sokker i sandalene....;-)

Så du har vel fortsatt noen år til på deg, skulle jeg tro.

På internett er vi alle 18 år gamle blondiner.

tzatziki1365380058
Skrevet

These are the votes from the tzatzikian jury:

* Rumpetaske: Nei!

* Ryggsekk: Jeg går veldig sjelden med ryggsekk.

* Sokker i sandalene: Jeg har faktisk brukt det på vei til og fra flyplassen. Vi reiser ofte på våren og høsten, og gjerne grytidlig på morgenen - med andre ord kaldt. Og da må jeg innrømme at jeg noenganger har valgt sokker i sandaler i stedet for ekstra sko. Men da er jeg VELDIG klar over hvor håpløst harry jeg ser ut. Ellers aldri sokker i sandaler - ikke en gang på ungene.

* Sandaler, nærmere omtalt som "H2O eller Adidas-slippers. Brune skinnsandaler med borrelås" i artikkelen: Brune Ecco-sandaler har jeg, og kommer sikkert til å ha en eller annen sånn type bestandig. Det skal da være behagelig også. Men ikke sokker i (altså med flyplass-unntak), og slippers bruker jeg aldri.

* Fotballshorts: Nei, nei, nei!

*Vikinghjelm: Absolutt, absolutt ikke!

* Flagg: Mener at det er flagg på Bergans - sekken min som jeg reiste europa rundt med i gamledager. Har aldri sydd på ekstra flagg for å vise hvor jeg kom fra.

* Spiser kun biff: Spiser helst ikke biff. Synes ikke det er spesielt godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...