Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Conni35
Skrevet

Har noen en formening om hvorfor det er så mange fedre som i teorien vil ha barna mest mulig, men i praksis overlater barna til seg selv?

Er det bare bidraget som styrer dem? Hensynet til barnets ve og vel må vel komme i første rekke!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har ikke inntrykk av at det er slik at fedre ønsker å ha barna mest mulig....

Skrevet

Frykten for å miste "alt" her i livet kanskje? Mange har som du sier lett for å la ungene skure å gå på egenhånd, MEN vi har de fedrene som skulle hatt barna myye mere også, fordi de er best for barna sine. MEN det kan være samme opplegg om moren har ungene. Så det er veldig individuelt. Jeg ser for det meste fedre som stiller opp for sine barn, etter skilsmisse også.................

sammfunnskritiker
Skrevet

Jeg kjenner ingen menn som i praksis, lar barna være alene eller for seg selv. Stort sett kjenner jeg bare flotte menn, som gjør mye bra og positivt for barna sine. Tvilsomt at jeg skulle rotet meg borti de, om de finnes også.

Skrevet

Jeg kjenner ingen menn som i praksis, lar barna være alene eller for seg selv. Stort sett kjenner jeg bare flotte menn, som gjør mye bra og positivt for barna sine. Tvilsomt at jeg skulle rotet meg borti de, om de finnes også.

Min eks er verdens beste pappa som gjerne ofrer alt for ungene, men jeg kjenner til den motsatte typen også ja, som uten å bry seg lar ungen sitte alene hjemme kveld etter kveld etter kveld... Ungen har forøvrig flyttet hjem til mor igjen.

Skrevet

Enig med deg. De alenefedrene jeg kjenner stiller veldig opp for ungene sine, de som ikke er alenefedre også for den saks skyld. Tror det er en myte det at fedre ikke er like bra som mødre. Fedre i dag er vant med å stille opp i hjemmet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...