Gå til innhold

Hva kjennetegner "Ronny"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synes ikke jeg det er noe negativt i det å være håndverker da - jeg har mye mer bruk for å kjenne en håndverker enn ei kontorrotte! ;o)

Men navnet Ronny er et belastet navn, ingen tvil om det... Når det er sagt så kjenner jeg ei hvis mann heter Ronny og han er en kjernekar såvidt jeg vet! :o)

*s*

Skrevet

Jeg kjenner to Ronny'er. Begge er i håndtverkeryrket. De er dyktige i jobben, og klarer seg bra. Begge er veldig hyggelige og trivelige å tilbringe tid med. Begge røyker. Hmmm.... de har mye til felles disse to som jeg kjenner, men de kjenner ikke hverandre.

Agata1365381002
Skrevet

Jeg kjenner to Ronnyer. Den ene gikk i klassen min på barne- og ungdomsskolen. En stille og rolig gutt, snill som dagen er lang, aldri borti noe galt. Ikke røyking og forsiktig med alkohol. Han var håndtverker en periode, men nå studerer han på Universitetet. Ronny er gift og har barn.

Den andre Ronnyen er en kollega. Flink og hyggelig fyr på alle måter, kan aldri tanke meg at han har vært borti noe kriminelt. Han har høyskoleutdanning. Og så kjører han motorsykkel, men det kan vel knapt kalles harry i dag? Ja, også er han gift og har barn. Han røyker heller ikke.

Ronny var et populært navn på 60- tallet, kanskje 70- tallet også? Kan aldri tenke meg at det bare var harry, småkriminelle folk som kalte sønnene sine for Ronny?

Nå kom jeg på Ronny i Nils & Ronny. Han er kjekk!

Skrevet

Husker du Benny fra "The Julekalender"? Han sa at han egentlig het Ronny, men det var et så belastet navn at han byttet til Benny! ;-)

Skrevet

Johnny/Jonny, Ronny, Tommy, Kenneth, Roy - samma ulla alle sammen.

Er det noen jentenavn som er "belastet" i like stor grad tro? Kan ikke komme på noen i farta. Gunda kanskje, hadde ei Gunda på ungdomsskolen og ja - hun var stor, brautende og dominerende.

Rita!

Gjest Belinda, Cindy....
Skrevet

Johnny/Jonny, Ronny, Tommy, Kenneth, Roy - samma ulla alle sammen.

Er det noen jentenavn som er "belastet" i like stor grad tro? Kan ikke komme på noen i farta. Gunda kanskje, hadde ei Gunda på ungdomsskolen og ja - hun var stor, brautende og dominerende.

Jentenavn? Tja, Michelle, Chantelle, Charlene, Jeanette, Desiree, René, Aimé osv. Dømt til å bli mindre smart.

Mista nikket
Skrevet

Jeg kjenner en Ronny. Han går for det meste i grilldressbukser, har rumpetaske og elsker å kjøre bil. Han bruker fortsatt disse månestøvlene på vinteren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...