Gå til innhold

Det var da som bare faen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Han er ute og slukker sorgene;o) "

Han kan jo få god anledning til slikt fremover, nå som han ikke trenger å tenke på at han må holde seg edru for å kjøre....;-)

Det spørs ja:) Jeg er spent på hvordan det blir for han å greie seg uten bil, så mange avtaler han har histen og pisten. Han har nok ikke vondt av å kjøre kollektivt, men nå kom jeg plutselig på at det kan bli en del ekstra på meg . Kanskje jeg må være tjeneren hans. Han slipper nok også unna en del ting som bare jeg må ta nå:)

Ja ja, sola skinner og en får bare trøste seg med at det er en liten fillesak i den store sammenheng:)

Skrevet

"Han sier nå at han ikke vet enda om det blir 3 eller 4 måneder". Håper for hans del det er 3, hvis ikke må han ta lappen på nytt. Kjøreskole og hele pakka.

Det er ikke første april i dag.

Skrevet

Det er faen meg ikke velfortjent! At alt over 80 er livsfarlig er et særnorskt fenomen.

Kudos til gubben din. Et hendelig uhell, det er alt. Ikke noe å føle skyld over, rent bortsett fra sorgen over at lappen tok ferie.

Jeg ble tatt i 126 i 90 sonen og fikk ingen ting. Jeg måtte bare love å emigrere, og det gjorde jeg.

God påske! Du får holde deg edru, Wita. Han er fritatt for all kjøring. Er du sikker på at han ikke gjorde det med vilje?

"Er du sikker på at han ikke gjorde det med vilje?"

He he, ja det er jeg. Jeg pleier som nesten alltid å tilby meg å kjøre uansett:)

Gjest Jente31
Skrevet

*Føler med WIta*

Er det ikke slik da, at sånne ting skjer når de ikke skal skje! :o)

Vi får bare håpe og tro at han lærer noe utav dette, og ikke gjør det igjen. OG at det ikke ødelegger for dere i påsken. Du får gi han litt andre oppgaver, så kan du være sjåfør i denne tiden. Eller skal jeg være sjåfør for dere? Jeg kunne bodd i bilen. Elsker å kjøre bil.

Ønsker dere alt godt for påsken :o)

Skrevet

*Føler med WIta*

Er det ikke slik da, at sånne ting skjer når de ikke skal skje! :o)

Vi får bare håpe og tro at han lærer noe utav dette, og ikke gjør det igjen. OG at det ikke ødelegger for dere i påsken. Du får gi han litt andre oppgaver, så kan du være sjåfør i denne tiden. Eller skal jeg være sjåfør for dere? Jeg kunne bodd i bilen. Elsker å kjøre bil.

Ønsker dere alt godt for påsken :o)

Takk:)

Hvordan går det med deg foresten? Har du fått noen time til psykologen? Synes ikke du skal finne deg i å vente til august. Det er jo lenge til.

Gjest Jente31
Skrevet

Takk:)

Hvordan går det med deg foresten? Har du fått noen time til psykologen? Synes ikke du skal finne deg i å vente til august. Det er jo lenge til.

Joda, det humper og går. Men akkurat nå går det bra. Krysser fingrene for at det fortsetter sånn nå.

Det er for lenge å vente å vente til august ja. Det kan jo hende jeg kommer inn før det. Men jeg skal rope litt høyere og be legen purre på dpsen. Nhd mener også at det er uforsvarlig og urimelig å vente så lenge, og det skal jeg si til legen min. Så får jeg tro ting skjer litt kjappere her :-)

Påskeklem til deg!

Gjest Pontiac
Skrevet

Å huff da. Synes synd om deg.

Dette skjedde meg også en gang, eller oss.(gubben fra "den gang")

Jeg var gravid, og en natt x`n hadde jobbet overtid kom han hjem på natta og vekket meg.

Skjønte det måtte være noe men når han fortalte at han hadde mistet lappen så trodde jeg helt ærlig talt ikke på ham.

Han hadde jobbet hele dagen siden tidlig morgen, kjørte hjemover og ble ringt etter på vegen, dro tilbake på jobb og var der helt ut på natten. Jeg hadde vært borte et par dager og han ville fort hjem til meg.

Han ble tatt i 97 km/t i 60 sone. (det må sies at det er en "tåpelig" 60 sone siden det er stor gangsti med et par meter mellom veg og gangsti, ingen hus, bare jorder etc.)

Han ble målt med kamera fra politibil bak seg, de målte fra rundkjøring til rundkjøring. Han ble fratatt lappen på stedet men fikk kjøre hjem.

Så da var det å stå opp hver morgen da, stelle til mat, stelle seg selv og kjøre x`n på jobb hver dag. Heldigvis var jeg hjemmeværende da og vi hadde ikke barn fra før.

Han fikk igjen lappen etter seks måneder, det var dagen etter at vår førstefødte ble født ;) så han kjørte meg hjem fra sykehuset.

Forøvrig var denne morroa dyr også, hele 5000.- kr. mener jeg å minnes.

Trøsta er vel at det går seg til igjen :)

Skrevet

Joda, det humper og går. Men akkurat nå går det bra. Krysser fingrene for at det fortsetter sånn nå.

Det er for lenge å vente å vente til august ja. Det kan jo hende jeg kommer inn før det. Men jeg skal rope litt høyere og be legen purre på dpsen. Nhd mener også at det er uforsvarlig og urimelig å vente så lenge, og det skal jeg si til legen min. Så får jeg tro ting skjer litt kjappere her :-)

Påskeklem til deg!

Påskeklem til deg også:) Fint å høre at det går bedre. Så innlegget du hadde på psykiatri nå. Vi utsetter turen til i morgen for å unngå for mye stress. Det ordnet seg med bilen. Hun som har kjøpt den kjente noen som skulle dit, så det var flaks i ufaksen. Bilen er allerede hentet.

Ha en riktig fin påske!

Skrevet

Å huff da. Synes synd om deg.

Dette skjedde meg også en gang, eller oss.(gubben fra "den gang")

Jeg var gravid, og en natt x`n hadde jobbet overtid kom han hjem på natta og vekket meg.

Skjønte det måtte være noe men når han fortalte at han hadde mistet lappen så trodde jeg helt ærlig talt ikke på ham.

Han hadde jobbet hele dagen siden tidlig morgen, kjørte hjemover og ble ringt etter på vegen, dro tilbake på jobb og var der helt ut på natten. Jeg hadde vært borte et par dager og han ville fort hjem til meg.

Han ble tatt i 97 km/t i 60 sone. (det må sies at det er en "tåpelig" 60 sone siden det er stor gangsti med et par meter mellom veg og gangsti, ingen hus, bare jorder etc.)

Han ble målt med kamera fra politibil bak seg, de målte fra rundkjøring til rundkjøring. Han ble fratatt lappen på stedet men fikk kjøre hjem.

Så da var det å stå opp hver morgen da, stelle til mat, stelle seg selv og kjøre x`n på jobb hver dag. Heldigvis var jeg hjemmeværende da og vi hadde ikke barn fra før.

Han fikk igjen lappen etter seks måneder, det var dagen etter at vår førstefødte ble født ;) så han kjørte meg hjem fra sykehuset.

Forøvrig var denne morroa dyr også, hele 5000.- kr. mener jeg å minnes.

Trøsta er vel at det går seg til igjen :)

6 måneder var enda verre og så dagen etter fødsel da gitt. Ja ja, det går seg til som du sier. Heldigvis kan han sitte på med noen andre til jobb og det er bra for han har en times reisevei. Jobber i en annen by.

I dag hadde vi likevel flaks i uflaksen for hun damen som kjøpte bilen, kjente noen som skulle dit, så er gamlebilen hentet. Da er ihvertfall det i orden:)

Gjest Jente31
Skrevet

Påskeklem til deg også:) Fint å høre at det går bedre. Så innlegget du hadde på psykiatri nå. Vi utsetter turen til i morgen for å unngå for mye stress. Det ordnet seg med bilen. Hun som har kjøpt den kjente noen som skulle dit, så det var flaks i ufaksen. Bilen er allerede hentet.

Ha en riktig fin påske!

Det var bra! Ønsker deg en god påske :o)

Skrevet

*huff*

Jeg hadde blittt skikkelig irritert hadde det vært min mann. Mne det hjelper ikke stort det heller.

Ferien er nå en ting, hverdagen en annen. Håper du slipper å stille som privatsjåfør i tiden framover da ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...