Gå til innhold

La det ligge el fortelle?


moamoa

Anbefalte innlegg

Hei! Er nyforelsket og har det fantastisk :-), begynner å bli veldig seriøst også. Men så har jeg ikke fortalt noe om overgrepshistorien min. Kjenner jeg er litt redd for å gjøre det, spesielt siden den forrige mannen jeg datet droppet meg da jeg fortalte. Går i terapi for å bearbeide men har ingen store problemer med hendelsen til daglig. Alt fungerer og noen av mine venner mener dette er noe jeg bare kan legge bak meg og ikke fortelle om i det hele tatt. Men noe i meg har et behov for å bli godtatt som jeg er siden forrige mann droppet meg. Men så er jeg jo redd for å miste han her for jeg ser virkelig vi kan ha en fremtid sammen, så kanskje jeg skal la det ligge? Må man fortelle om overgrepene sine? Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke noen som helst erfaring ang. overgrep, men jeg tror nok jeg ville foretrukket å vite det om kjæresten min hadde vært utsatt for noe slikt. Om ikke annet så for å kunne forstå om det skulle komme reaksjoner på noe som kunne skrive seg tilbake til det.

En mann som dumper deg på grunn av noe sånt er ikke verdt å sørge over! Det var hans tap, ikke ditt!

Nyt forelskelsen og våren og kos deg! :o) *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fortalt det. Det er en veldig viktig begivenhet i livet ditt, og jeg er sikker på at en skikkelig fyr vil vite hva du har opplevd, å elske deg like mye for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...