Gå til innhold

Skatteligningen

Anbefalte innlegg

Mista nikket
Skrevet

Har ikke fått den enda men stålsetter meg til en baksmell.

Det var det vi gjorde også, men ble gledelig overrasket

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mista nikket

17

• Lurveline

3

• Line

2

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest midia
Skrevet

Frykter det går ille ettersom jeg er den eneste jeg vet om som ennå ikke har fått den!

Ellers så er det jo litt greit å ikke få dommen til påske ;)

Er 99% sikker på en kraftig smell.

I fjor fikk jeg 12000 i smell og nå har jeg tjent mere og har samme tabell fortsatt :(

Helt og fullt min egen skyld da jeg ikke har gjort om tabellen min..

Gjest midia
Skrevet

Har ikke fått den enda men stålsetter meg til en baksmell.

Å jeg som nettopp skrev at jeg ikke visste om noen som ikke hadde fått den ennå, du er sikkert like heldig som meg du da ;)

Skrevet

Frykter det går ille ettersom jeg er den eneste jeg vet om som ennå ikke har fått den!

I fjor fikk jeg 12000 i smell og nå har jeg tjent mere og har samme tabell fortsatt :(

Jeg har heller ikke fått den, men vet at jeg kommer til å få igjen minst titusen...

Skrevet

Baksmell på over 5000,-

Fy fader den kom ubeleilig

Skriv på kjøring til og fra jobb og sånt, om du jobber et stykke unna hjemmet... alle monner drar!

Mista nikket
Skrevet

Ikke ta sorgene på forskudd da. Du kan få igjen alikevel

Skrevet

Det er ingen sammenheng mellom når man får selvangivelsen, og hvilke tall som står i den.

Jeg har ikke fått min heller, men regner med å få igjen ca. 16000.

Gjest Dardy
Skrevet

Skriv på kjøring til og fra jobb og sånt, om du jobber et stykke unna hjemmet... alle monner drar!

Arbeidsgiver dekker reise til og fra jobben med kollektivtransport, så det går nok desverre ikke :-(

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

... og jeg tjener 220 000,- i året!!!

Skulle ikke gått an å åf smell da... men har visst skattet alt for lite da, og jeg som har tabell og alt... Og jeg som må snu på krona hver mnd og, og så skulle jeg egentlig skattet mer pr mnd, hadde ikke gått rundt det for meg da! DRITT!!! Det var den ferien:o(

Jeg er kjempe deppa i dag, og dette blir ingen god påske for meg...

Skrevet

Den har ikke kommet enda, men jeg får en baksmell på ca 30000.

Mista nikket
Skrevet

Den har ikke kommet enda, men jeg får en baksmell på ca 30000.

Åhh, er du sikker? 30000,- Da forsvinner vel feriepengene da. Jeg hadde grini hadde vi fått det. Føler med deg. Tenk hva en kunne bruke de til.

Mista nikket
Skrevet

... og jeg tjener 220 000,- i året!!!

Skulle ikke gått an å åf smell da... men har visst skattet alt for lite da, og jeg som har tabell og alt... Og jeg som må snu på krona hver mnd og, og så skulle jeg egentlig skattet mer pr mnd, hadde ikke gått rundt det for meg da! DRITT!!! Det var den ferien:o(

Jeg er kjempe deppa i dag, og dette blir ingen god påske for meg...

Det forstår jeg. Sure penger. Gubben her har gått sykemeldt i ca 10 mnd i fjor og på trygdekontoret trakk de ikke ekstra skatt som vi bruker å gjøre. Var livredde for skatten i år, men det gikk greit.

Skrevet

Jeg fikk en tusenlapp tilgode, og det betyr at jeg har betalt inn nesten helt riktig skatt. Det er jo bra beregnet.

Mista nikket
Skrevet

Jeg fikk en tusenlapp tilgode, og det betyr at jeg har betalt inn nesten helt riktig skatt. Det er jo bra beregnet.

Bra beregnet. Men det hadde vært ok med litt til, eller? Jeg er sånn "mye vil ha mer" innimellom;-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg og sambo får tilbake 20 000 tilsammen. :D

Skrevet

Å jeg som nettopp skrev at jeg ikke visste om noen som ikke hadde fått den ennå, du er sikkert like heldig som meg du da ;)

Min bedre halvdel har heller ikke fått, så det lover da godt dette.

Han sier det ikke har noe å si når man får den, jeg vet om flere som fikk det på torsdag med baksmell. Han sier også at jeg ikke trenger å bekymre meg for baksmell, han mener jeg ikke får det.

Alt er egentlig som normalt, jeg er pessimist og han er optimist ;o)

Gjest Skattepenger
Skrevet

Åhh, er du sikker? 30000,- Da forsvinner vel feriepengene da. Jeg hadde grini hadde vi fått det. Føler med deg. Tenk hva en kunne bruke de til.

"Tenk hva en kunne bruke de til".

Heh, poenget er vel at disse pengene allerede _er_ brukt? H*n har jo fått 30000 for mye, og disse må h*n nå betale tilbake. Er jo liksom ikke sparepenger man er tvunget til å gi fra seg.

Mista nikket
Skrevet

"Tenk hva en kunne bruke de til".

Heh, poenget er vel at disse pengene allerede _er_ brukt? H*n har jo fått 30000 for mye, og disse må h*n nå betale tilbake. Er jo liksom ikke sparepenger man er tvunget til å gi fra seg.

Er enig i at beløpet er brukt, men jeg synes 30000 på en gang virker mye mer enn når de er innbetalt i rater(skatt).

Gjest midia
Skrevet

Ikke ta sorgene på forskudd da. Du kan få igjen alikevel

Gjett om jeg gjorde!

7000 kroner utbetalt!!

wow for en påske det plutselig ble :)

Gjest midia
Skrevet

Min bedre halvdel har heller ikke fått, så det lover da godt dette.

Han sier det ikke har noe å si når man får den, jeg vet om flere som fikk det på torsdag med baksmell. Han sier også at jeg ikke trenger å bekymre meg for baksmell, han mener jeg ikke får det.

Alt er egentlig som normalt, jeg er pessimist og han er optimist ;o)

Hehe jeg fikk igjen 7000 kroner!!

Tok en dans etter åpning av brevet!!

Forskjell på å betale 12000 og få igjen 7000.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...