Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva man bør velge av Lcd og Plasma?

Riktig at man bør velge Plasma om man ikke bruker TV'n til å spille med? At det er klarere bilder på Plasma? Ikke lett å velge ny TV i dag, er alt for mye å velge mellom. Noen som har noen merker å anbefale,og ikke bør velge? Tenkte en 37".

Skrevet

Hvor mange tusen har du tenkt å legge i TV'en da? Jeg har kjøpt ny for ikke lenge siden og jeg kjøpte LCD. Og den er kjempefin. Kostet over 20.000 men jeg angrer ikke. Selgeren anbefalte LCD hvis man skulle koble PC'en på den. Er ikke LCD fremtiden da, at den teknologien er så forbedret at den er like god som Plasma.

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Tenker å bruke 10.-12.000 på Tv og har en på prøve, en LCD og etterat vi fikk den i hus hørte vi at plasma er bedre for oss som ikke spiller. Skulle ha visst det før da.....,men kan bytte. Har ikke noe å sammenligne med, men synes bildet er litt uklart i bakgrunnen, men skarpt og fint i forgrunnen. Virker på svarene deres at det jeg har hørt er riktig. God påske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...