Gå til innhold

Gravid? HJELP?

Anbefalte innlegg

Gjest Hasterveldig
Skrevet

Tok graviditetstest for ca. to timer siden. Det sto at resultatet skulle leses av etter fire minutter. Men da det helt tydelig var EN strek umiddelbart, la jeg den bort. Tittet på den igjen nå, etter to timer. Da var det kommet en svak strek til. Jeg vet at jeg ikke skal stole på det resultatet så lang tid etter, men jeg har aldri sett på en negativ prøve, at det har kommet en strek til...

Hva tror dere?????

Skrevet

Jeg tror at du skal ta en test til for sikkerhets skyld jeg... Anbefaler ClearBlue - den er sikker, enkel og grei... Lykke til..!

Gjest kanskje på flyttefot
Skrevet

Min erfaring er at det alltid blir to streker til slutt, selv om testen er negativ, og jeg tror derfor at du ikke er gravid.

Men ville tatt en test til for sikkerhets skyld,

Gjest lex copi
Skrevet

Og jeg tror du er gravid, til tross for at det gikk lengre tid:)

Skrevet

Og jeg tror du er gravid, til tross for at det gikk lengre tid:)

Hadde hun sett på nytt etter ti minutter, hadde jeg vært enig med deg. Men etter to timer, viser ingen tester rett, uansett. Og det samles alltid litt farge "på midten" der strekene vanligvis er etter så lang tid.

Så det er helt umulig å si det ene eller det andre ut i fra hennes beskrivelse. Men det er tross alt mest sannsynlig at den viste rett etter de første 4 minuttene.

Gjest Hasterveldig
Skrevet

Hadde hun sett på nytt etter ti minutter, hadde jeg vært enig med deg. Men etter to timer, viser ingen tester rett, uansett. Og det samles alltid litt farge "på midten" der strekene vanligvis er etter så lang tid.

Så det er helt umulig å si det ene eller det andre ut i fra hennes beskrivelse. Men det er tross alt mest sannsynlig at den viste rett etter de første 4 minuttene.

Den nye testen viste to streker den også. Dog var den ene svak... :)

Skrevet

To streker, altså et positiv resultat? Du er gravid ?

Skrevet

Da er det nok ikke tvil. En svak strek er en strek:) Spesielt hvis du tester litt tidlig også.

Gratulerer !

Skrevet

Nei, sannsynligvis er du ikke gravid, men du kan jo ta en ny test om et par dager, hvis du ikke har fått mensen innen den tid.

Gjest lex copi
Skrevet

Gratulerer:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...