Gå til innhold

Hun trodde jeg er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøk av dama til en kompis av typen. Hun stakk bare innom da vi satt på verandaen.

Dagen etter hadde kompisen til typen min spurt om jeg var gravid? For dama hans lurte på det. Typen min kunne avkrefte det, og sa samtidig at det kunne han jo ikke fortelle meg. "Hvorfor ikke det?" Jo, for da kommer jeg til å tro at det de lurte på det pga f.eks magen min! "å,nei, det var ikke derfor hun lurte", sa kompisen...

Så nå sitter jeg igjen og lurer; hvis det ikke var pga magen min, hvorfor i alle dager trodde hun at jeg er gravid da...?

fuji1365380447
Skrevet

Kanskje de hadde lurt på hvorfor du ikke drakk eller røykte plutselig, hvis du gjorde det før?

Skrevet

Folk tror så mye rart og spør om så mye rart at jeg for lengst har sluttet å bli overrasket.

Mista nikket
Skrevet

Det er noen som kan se det før en selv vet at en er gravid. Ikke spør meg hvordan de kan det

Skrevet

Kanskje de syns du hadde forandret levevaner eller f.eks ansiktsform. På jobben min var det maaange som spurte om jeg var gravid, og sa at det rett og slett var pga ansiktet mitt. Eller kanskje hun syns du så blek og kvalm ut, eller kanskje det var den ekstra vakre gløden man hører snakk om.

Skrevet

Det er mange det synes på. Man kan se det i ansiktet, man kan se litt dratt og sliten ut og kinnbeina synes litt ekstra. I gamle dager brukte de et navn på det, men det har jeg glemt :o(

Gjest ikke nick nu
Skrevet

Jeg har fått høre det et par ganger nå, og det er fordi jeg har mage. Men jeg er ikke gravid.

Gjest prust
Skrevet

Øverste sjef i en tidligere jobb jeg hadde, kunne se ekstremt tidlig når damene i firmaet var gravide. Også meg!

Husker jeg traff ham bare noen dager etter jeg hadde tatt testen, og så gikk det et par måneder til jeg traff ham igjen. EN uke eller to etter jeg hadde snakket med ham, hadde han spurt min sjef om jeg var gravid....

Neste gang jeg ble gravid, unngikk jeg ham med vilje, inntil jeg var klar for å fortelle nyheten :-)

Jeg spurte ham en gang om hvordan han så det - og han sa at det var øynene på den nygravide, som i de fleste tilfeller glødet/lyste på en helt spesiell måte!

Gjest Elextra
Skrevet

Dreide det seg om utseendet ditt, ting du sa eller annet?

Om det dreide seg om utseendet, er det ikke bare magen som forandrer seg når man er gravid. Jeg synes ofte man kan se det på ansiktet også.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Noen ser visst med en gang om noen er gravid. Ei venninne så på en kollega av mannen hennes at denne kollegaen var gravid en måned før ho ble gravid. Det er ikke mindre enn imponerende! ;-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...