Gjest Get real Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Jeg kan selvfølgelig ikke påstå at du er dum fordi du ser Cæsar. Har bare aldri skjønt hva oppegående, intelligente mennesker får av å se på den idiotiske serien. 0 Siter
Gjest Gel real Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Faktisk burde det vært laget en helt egen diagnose for Cæsar-(skap)-tittere. Forslag? 0 Siter
Gjest 40.000 krenket. Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 IQ min er over gjennomsnittet selv om jeg har tittet på hotell cæsar, beklager å skuffe deg... :-) Ikke har jeg sett det på en god stund heller, før jeg tilfeldigvis var innom en gruppe på nettby om hotell cæsar, der "fans'n" skrev masse dritt om manisk-depressive pga. måten Mattis har blitt fremstilt på. og jeg ble såret. Kanskje blir jeg lettere såret enn deg, men det er flere av oss faktisk, og ser ikke helt problemet med at vi sender en mail til produsentene og gir litt kritikk på den krenkende fremstillingen av oss bipolare de har kommet med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.