Gå til innhold

Vin i gryterett

Anbefalte innlegg

Gjest sumsumsum
Skrevet

Skal lage biffgryte til middag, og i den skal det være både kraft og rødvin. Jeg har lyst til å droppe rødvinen, er det noe annet enn kraft det er fint å erstatte med ?

Gjest Kokken Toro
Skrevet

Du kan selvsagt bytte den ut med noe annet, men da forsvinner jo smaken, så da ser jeg ikke helt vitsen med å lage den oppskriften i det hele tatt. Som regel er det en grunn til at de forskjellige ingrediensene skal være der.

fuji1365380447
Skrevet

Nå vet jeg ikke grunnen til at du vil droppe vin i gryta - men dersom det er fordi du er skeptisk til alkoholen, så kan jeg berolige deg med at all alkohol fordamper ved 78,5 grader. Hvis du koker vinene vil altså all alkoholen forsvinne, og bare de deilige smakene være igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...