Gå til innhold

Har dere avslørt noen aprilsnar i media i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tekst-tv på NRK ble det opplyst at man snart kan stoppe miljøuvennlig strøm ved grensa. Altså at strømkunder skal kunne kutte ut strøm som kommer fra kullkraftverk eller atomkraftverk og bare få "ren" strøm. ;o)

Skrevet

Den beste jeg så var at Bjørndalen skulle begynne og gå for Belgia istedenfor Norge. Hehe, det hadde blitt morsomt det.

Ellers var vel e-post avgiften en aprilspøk håper jeg...

Skrevet

Den beste jeg så var at Bjørndalen skulle begynne og gå for Belgia istedenfor Norge. Hehe, det hadde blitt morsomt det.

Ellers var vel e-post avgiften en aprilspøk håper jeg...

Håper også at det var en spøk. En grusom spøk i såfall, synes

Skrevet

Hehe, ja, jeg leste i Dagbladet at Dan Børge skulle overta etter Skavland. Senere da jeg gikk inn på samme sak ser jeg at det faktisk ikke var spøk fra Dagbladets side, de hadde bare gått på spøken fra dagsavisen. ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har sett linker til noen saker som kan ha vært tull, men jeg har faktisk ikke lest avisene i dag.. Jeg liker ikke disse spøkene, ser du. Er jeg sær? :P

Gjest togli
Skrevet

I Aftenposten står det at man fra nyttår krever at alle hunder registreres i et DNA-register. Dvs. at når man finner hundebæsj ute på gata, så kan man teste denne og finne ut hvem eieren er. Eieren får da bot. Dette kan vel ikke være annet enn en spøk? Jeg ble en smule usikker siden niåringen påstår hun leste dette på startsiden på internett igår.... Vel, vel...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Den med at det skulle koste like mye å sende e-post som sms:o)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg har sett linker til noen saker som kan ha vært tull, men jeg har faktisk ikke lest avisene i dag.. Jeg liker ikke disse spøkene, ser du. Er jeg sær? :P

Ja, du er sær;o) Jeg liker disse spøkene jeg.

hare1365380455
Skrevet

Ja, du er sær;o) Jeg liker disse spøkene jeg.

Hehe, det gjør nok de fleste.

Skrevet

på bt.no stod det at man kunne vd å søke på mobil nr,så kunne man finne ut hvor den personen var. NØYAKTIG.*lol* Jeg og samboer gikk fem på! Vi lo godt da vi søkte på mobil nr hans og når vi nesten hadde sett huset på kartet så dukket det en rar fyr opp...og bare:hahahah... 1 april.. trodde dere virkelig dette.. Ler enda..

Skrevet

Jeg har ikke hatt tv'n på i dag, så har ikke fått med meg noen. Ungene ropte fra badet i kveld at badet var fullt av vann.. Idet jeg begynte å hyperventilere sa gubben at han vet nok hvilken dato det er i dag ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...