Gå til innhold

Kjip værmelding for påskeferien :-(

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Nå har sola skint fra skyfri himmel både på Sørlandet (hvor vi bor) og her på Vestlandet (hvor vi kom på påskeferie i dag) i lange tider. I morgen er det meldt regn og kuling, tirsdag OK, så to dager med kuling og "perioder med oppholdsvær".

Utrolig kjedelig, når en har sittet inne på jobb ogsett på finværet og gledet seg til påskeferien med skigåing og slalåmkjøring og soling på stølen!

Grrrr! Håper inderlig at det blir bedre enn de meldte nå i kveld!

Skrevet

Jeg har også fryktet dårlig vær, men tror og håper at det holder seg slik at vi får en dag eller to med sol. Det håper jeg virkelig at dere også får!! God påske :)

Skrevet

Jeg bor i vest, og her har det vært nydelig vær i dag. Hadde jo håpet at det skulle fortsette nå som det snart er ferie. Det blir kjipt å sitte inne :(

Gjest prust
Skrevet

Jeg bor i vest, og her har det vært nydelig vær i dag. Hadde jo håpet at det skulle fortsette nå som det snart er ferie. Det blir kjipt å sitte inne :(

Ja, det var fint i dag, men da satt vi i bilen.....

I morgen skal vi gjøre unna "dårlig-vær-aktiviteter" - som kjøpe solbriller, besøke bestefar på sykehjemmet, beøke gamle tanter osv. Satser på skivær på tirsdag!

Gjest prust
Skrevet

Jeg har også fryktet dårlig vær, men tror og håper at det holder seg slik at vi får en dag eller to med sol. Det håper jeg virkelig at dere også får!! God påske :)

Takk for det! Det så bedre ut i sør enn her....

God påske til deg og dine og!

Skrevet

Det er jo til å grine av.....

Se været for Bergen. Vi holder til halvannen time inn i landet....

Å guri....nei det må ikke stemme!! Huff :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...