Gå til innhold

fiskeben i halsen

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Har hatt et fiskeben sittende fast i halsen i to døgn nå, det er ikke stort men jeg kjenner det ved mandlene når jeg svelger. Noe å gjøre med det eller er det bare å vente på at det skal skli nedover før eller senere?

Fortsetter under...

Skrevet

Gammelt kjerringråd, som ofte virker: Nykokte, hele potetbiter svelges hele. Den tykke, myke biten dytter ofte fiskebeinet med seg ned.

Gjest Aimabel
Skrevet

Gammelt kjerringråd, som ofte virker: Nykokte, hele potetbiter svelges hele. Den tykke, myke biten dytter ofte fiskebeinet med seg ned.

Jeg har prøvd! Men det virker som om det ligger utenfor svelget...Det liggerlitt til venstre for svelget borte ved mandlen. Nå har det ligget der siden lørdag kveld. Tror du det kan være farlig, eller bare ubehagelig? Jeg er redd for at det skal skli lenger ned og sette seg fast. Det er ikke stort altså, men litt ubehagelig.

Gjest fiskebein
Skrevet

Jeg har prøvd! Men det virker som om det ligger utenfor svelget...Det liggerlitt til venstre for svelget borte ved mandlen. Nå har det ligget der siden lørdag kveld. Tror du det kan være farlig, eller bare ubehagelig? Jeg er redd for at det skal skli lenger ned og sette seg fast. Det er ikke stort altså, men litt ubehagelig.

Jeg ville dratt til legen å fått det fjernet...

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg ville dratt til legen å fått det fjernet...

Hvordan gjør de det da? Trekker de det opp fra halsen? Tror du det er farlig at det ligger der? Det er ikke så stort...Blir usikker på hva jeg skal gjøre jeg nå

Skrevet

Du må nok til legen så de får plukket det opp ja. Hvis du fortsatt har mandler i halsen, er det sjans for at fiskebenet har kilt seg fast der.

Annonse

Gjest Vekten87
Skrevet

hadde satset på en lege i dette tilfellet...

Gjest Jente31
Skrevet

Hvordan gjør de det da? Trekker de det opp fra halsen? Tror du det er farlig at det ligger der? Det er ikke så stort...Blir usikker på hva jeg skal gjøre jeg nå

Jeg fikk et fiskebein i halsen en gang. Legen trakk det opp med pinsett. Det var gjort på noen sekunder, og var ikke vondt. Men det er min erfaring :-)

Gjest få det bort
Skrevet

Ta en tur til legen.

Har du gjort det? Hvordan gikk det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...