Gjest Aimabel Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Har hatt et fiskeben sittende fast i halsen i to døgn nå, det er ikke stort men jeg kjenner det ved mandlene når jeg svelger. Noe å gjøre med det eller er det bare å vente på at det skal skli nedover før eller senere? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Gammelt kjerringråd, som ofte virker: Nykokte, hele potetbiter svelges hele. Den tykke, myke biten dytter ofte fiskebeinet med seg ned. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Gammelt kjerringråd, som ofte virker: Nykokte, hele potetbiter svelges hele. Den tykke, myke biten dytter ofte fiskebeinet med seg ned. Jeg har prøvd! Men det virker som om det ligger utenfor svelget...Det liggerlitt til venstre for svelget borte ved mandlen. Nå har det ligget der siden lørdag kveld. Tror du det kan være farlig, eller bare ubehagelig? Jeg er redd for at det skal skli lenger ned og sette seg fast. Det er ikke stort altså, men litt ubehagelig. 0 Siter
Gjest fiskebein Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Jeg har prøvd! Men det virker som om det ligger utenfor svelget...Det liggerlitt til venstre for svelget borte ved mandlen. Nå har det ligget der siden lørdag kveld. Tror du det kan være farlig, eller bare ubehagelig? Jeg er redd for at det skal skli lenger ned og sette seg fast. Det er ikke stort altså, men litt ubehagelig. Jeg ville dratt til legen å fått det fjernet... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Jeg ville dratt til legen å fått det fjernet... Hvordan gjør de det da? Trekker de det opp fra halsen? Tror du det er farlig at det ligger der? Det er ikke så stort...Blir usikker på hva jeg skal gjøre jeg nå 0 Siter
Debra-irl Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Du må nok til legen så de får plukket det opp ja. Hvis du fortsatt har mandler i halsen, er det sjans for at fiskebenet har kilt seg fast der. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Jeg har prøvd! Men det virker som om det ligger utenfor svelget...Det liggerlitt til venstre for svelget borte ved mandlen. Nå har det ligget der siden lørdag kveld. Tror du det kan være farlig, eller bare ubehagelig? Jeg er redd for at det skal skli lenger ned og sette seg fast. Det er ikke stort altså, men litt ubehagelig. hadde satset på en lege i dette tilfellet... 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Hvordan gjør de det da? Trekker de det opp fra halsen? Tror du det er farlig at det ligger der? Det er ikke så stort...Blir usikker på hva jeg skal gjøre jeg nå Jeg fikk et fiskebein i halsen en gang. Legen trakk det opp med pinsett. Det var gjort på noen sekunder, og var ikke vondt. Men det er min erfaring :-) 0 Siter
Gjest få det bort Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Ta en tur til legen. Har du gjort det? Hvordan gikk det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.