Gå til innhold

Windows Vista hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Har kjøpt ny bærbar pc med Windows Vista Basic, og dette programmet er veldig basic. Klarer ikke engang å flytte over de gamle dokumentene mine - de kan ikke åpnes :( Vet jeg må kjøpe tilleggspakke, men venter til de kjøper på jobben og jeg kan tyvkopiere.

Er det noen som vet om det finnes noen gratisprogrammer slik at jeg kan få åpnet mine gamle dokumenter eller må jeg bare vente.

Syns forresten ikke så mye om Vista, kommer sånne dritt pop-up hele tiden, og enda jeg skriver at jeg ikke vil ha ny påminnelse så kommer den hvert 5 minutt.

Noen som vet hvordan jeg får skrudd bort.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Uansett versjon av Windows OS så er det vel såpass basic at det ikke følgr med noen officeløsning. Last ned openoffice fra http://www.openoffice.org/, det er en kjempebra officepakke som er helt gratis og støtter det meste av MS Office sine filer.

fei1365380229
Skrevet

Uansett versjon av Windows OS så er det vel såpass basic at det ikke følgr med noen officeløsning. Last ned openoffice fra http://www.openoffice.org/, det er en kjempebra officepakke som er helt gratis og støtter det meste av MS Office sine filer.

Jeg får bare Error på den siden. Kanskje den bare er midlertidig nede?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg får bare Error på den siden. Kanskje den bare er midlertidig nede?

Hmm .. Jeg var inne på sida for å sjekke linken da jeg skrev innlegget til deg... Fungerer helt fint her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...