Gå til innhold

Naboene mine.. igjen...

Anbefalte innlegg

Solsikkefrø
Skrevet

Vel... så har jeg jo truffet på dem igjen da, ette den episoden her om dagen.. (for de som ikke husker: "peder" naboen min inviterer meg inn til seg hele tida, og den gravide dama må ha fått nok til slutt, så hun kjeftet på ham mens jeg hørte på)

Nå traff vi på dem uti hagen. Og der sto de å stirra på oss, og dama pumpet sigaretter som vanlig... stakkar babyen i magen... Peder lurte på om vi ikke kunne finne på noe alle sammen... jeg og min samboer ønsker ikke det, for de er ikke vår type folk. Men for å være høflige så sa vi bare "ja"... De røyler HELE tiden når de sitter inne. Tenner en ny røyk rett etter den andre er slukka, og siden jeg og samboer er ikke-røykere, blir det litt for mye for oss...

Her en kvelden kom Peder på døra mi, han visste jeg var alene hjemme. Og da stod han og holdt DET lange foredraget om diarèen han hadde pådratt seg. Han snakka om hvor lenge han hadde sittet på do om gangen, og hvordan det luktet... så jeg ble kvalm og sa bare at jeg hadde det travelt..

Usj... jeg kan ikke bruke unnskyldninger for evver heller :(

Hva gjør jeg nå? Jeg hadde nesten håpet at de ikke ville invitere oss mer etter episoden i forrige uke, men neida...

Skrevet

Jeg synes ikke han her "Peder" høres helt normal ut. Las innlegget ditt du skrev tidligere om samme sak, og jeg har ingen problemer med å skjønne at dama hans blir litt sint på han. Hadde jeg hatt sånne naboer så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Men kommer han og ringer på bare for å fortelle om diareen sin f.eks? Huffa meg for en fyr! Han der hadde ikke jeg turt å slippe for nært innpå. Hva synes mannen din om at han er så innpåsliten da? Det kan ikke være enkelt for dere dette, nei... Stakkars!

Skrevet

Wow! Diarè altså? hehe, for en fyr, æsj!! Her er det vel bare å svare med enstavelses ord, være kort og se opptatt ut. Dersom de henger over dere i hagen så kan dere kanskje si at dere nyter så godt å ha den _stille_ stunden alene pga den stressende hverdagen? Men jeg er litt redd for at disse ikke vil ta hintene uansett........... Dere skal vel snart ha dugnad hos dere, så da får du håpe at de finner noen andre naboer å pjatte med!

Gjest abrahamsen
Skrevet

De folka der virker litt sære... Hvem er det som ringer på og forteller naboen om diare? Har null respekt for damer som røyker med barn i magen (eller i vogna for den del)

Kanskje det er på tide å si det som det er? Vanskelig, ja, men her virker det som eneste løsning...

Skrevet

Diaré? det må være musikeren du har fått som nabo. Han elsker denslags.

Det opprinnelige forslaget mitt står ved lag. Dere må finne en eller annen måte å kutte interessen fra Mr & Mrs White Trash, så får dere heller leve med litt glaning.

Invitasjon til besøk avslår dere med å skylde på røykeallergi.

Surt å få gærninger til naboer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...