Gå til innhold

Javel, her var det liv! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det noe party på dere i påsken? Vi er innvitert på fest onsdag, men drar avgårde i morgen. Skal ha med meg hvitvin som jeg kan nippe litt til. Vi har barn rundt oss hele påsken, så det blir bare litt kosedrikk.

Gjest annlovinda
Skrevet

Blir ikke mye til fest på oss i påsken.

Vi skal på hytta, reiser på onsdag.

Selv om det ikke blir noe fest, blir det litt vin og kose seg med. Skal også ha med bailyes og hjemmelaget eggelikør. Vi har barn rundt oss hele tida, så da passer det dårlig med fest.

Skal jobbe i morgen, så er det påskeferie. DEILIG..

Skrevet

Blir ikke mye til fest på oss i påsken.

Vi skal på hytta, reiser på onsdag.

Selv om det ikke blir noe fest, blir det litt vin og kose seg med. Skal også ha med bailyes og hjemmelaget eggelikør. Vi har barn rundt oss hele tida, så da passer det dårlig med fest.

Skal jobbe i morgen, så er det påskeferie. DEILIG..

"Vi har barn rundt oss hele tida, så da passer det dårlig med fest." samme her, men vi får nok til en fest om ikke så lenge til :) Ja blir helt fantastisk å komme seg på tur. Bort fra skitne vinduer og slikt ;) Baileys ja, den må jeg også huske. Takk for påminnelsen! nyt påsken!

Skrevet

Det blir nok lite party her, men litt øl og eller vin blir det nok likevel :) Hvis sola skinner må jeg jo ta en øl i solveggen. Det ser dårlig ut der, for værmeldingene er visst ikke så gode.

Skrevet

Det blir nok lite party her, men litt øl og eller vin blir det nok likevel :) Hvis sola skinner må jeg jo ta en øl i solveggen. Det ser dårlig ut der, for værmeldingene er visst ikke så gode.

Håper sola titter på oss alle. Uansett så får vi nyte friheten :)

Skrevet

Håper sola titter på oss alle. Uansett så får vi nyte friheten :)

Jeg tror du har samme døgnrytme som meg ;) Gubben skal jobbe kveld i morgen, så jeg får sove frampå. I dag var det han som fikk sove litt ekstra. Jeg tok meg av morgenfriske barn :) Hadde 5 stk her i dag, og det blir det i morgen også.

Skrevet

Hørtes deilig ut! Blir ingen fyllefest her, men litt alkohol blir det ja. :) I ettermiddag får jeg besøk av to venninner, og vi skal sitte ute og ta årets første utepils :) Skjærtorsdag skal vi på hytta, så blir nok litt vin da og ja. :) Og påskeaften, da får vi middagsgjester. Men sønnen min er jo her hele tiden, så¨blir ikke full party nei, men å kose seg litt er lov etter sengetid. :) En påsle la jeg på meg 4 kg fordi jeg drakk vin og øl hver dag.. og spiste ikke særligsunt, ikke en gang til! :)

GOD PÅSKE! :) *skål*

Skrevet

Hørtes deilig ut! Blir ingen fyllefest her, men litt alkohol blir det ja. :) I ettermiddag får jeg besøk av to venninner, og vi skal sitte ute og ta årets første utepils :) Skjærtorsdag skal vi på hytta, så blir nok litt vin da og ja. :) Og påskeaften, da får vi middagsgjester. Men sønnen min er jo her hele tiden, så¨blir ikke full party nei, men å kose seg litt er lov etter sengetid. :) En påsle la jeg på meg 4 kg fordi jeg drakk vin og øl hver dag.. og spiste ikke særligsunt, ikke en gang til! :)

GOD PÅSKE! :) *skål*

God fornøyelse :) Det er flott i sola ja. Nyt påsken til fulle, så tar vi å shiner opp bodyen etterpå hehe God påske! Vi drar om et par timer. Yessss!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...