Gjest Påskeharen hopp Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Jeg har faktisk forsøkt å søke. Er det åpent i Strømstad i morgen onsdag samt skjærtorsdag? Er det åpent på Nordbysenteret på torsdag? 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Det er åpent men du må ikke finne på å dra noen av de dagene. Du kommer til å stå i kø i timesvis både på veien og i butikkene. Vent til over påske. 0 Siter
Kitina Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Det er åpent men du må ikke finne på å dra noen av de dagene. Du kommer til å stå i kø i timesvis både på veien og i butikkene. Vent til over påske. Hvorfor ikke reise til Ørje? Like langt fra Oslo til begge steder. Du kjører via Ski, Askim, Mysen og Ørje. Ingen køer, intet kaos. Svenskepriser og stort kjøpesenter. Jeg kjørte forbi E6 ved Sarspsborg i dag. Køen til Svinesund gikk i 10 km/t. Sånn står man altså å stanger i kø i tre mil - på en tirsdag i påsken. I Indre østfold kan man holde fartsgrensen hele tiden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Hvorfor ikke reise til Ørje? Like langt fra Oslo til begge steder. Du kjører via Ski, Askim, Mysen og Ørje. Ingen køer, intet kaos. Svenskepriser og stort kjøpesenter. Jeg kjørte forbi E6 ved Sarspsborg i dag. Køen til Svinesund gikk i 10 km/t. Sånn står man altså å stanger i kø i tre mil - på en tirsdag i påsken. I Indre østfold kan man holde fartsgrensen hele tiden. Jeg pleier å reise til Charlottenberg over Bjørkelangen, der er det heller ikke kø og ingen bommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.