Gå til innhold

The Band Of Brotrhers

Anbefalte innlegg

Gjest Milloen
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne serien? Det skal være en bursdagsgave, og det haster litt.

hare1365380455
Skrevet

Jeg ser at det er 69 kr i frakt også... hvor mye må jeg betale i toll tror du? Uansett så blir det jo ikke dyrt?? den er jo faktisk satt ned 440 kr..

Det blir ikke toll.

Portoen kommer utenom, og det blir et lite fakturabeløp om du vil ha giro. Betaler du med visa f.eks. blir det pris for varen + porto. Det er det varen koster det skal betales toll av, men serien er jo på tilbud til rett under 200. :) Du kan registrere deg og sende spørsmål til de om du vil; jeg har fått raske svar når jeg har lurt på noe.

Gjest Milloen
Skrevet

Det blir ikke toll.

Portoen kommer utenom, og det blir et lite fakturabeløp om du vil ha giro. Betaler du med visa f.eks. blir det pris for varen + porto. Det er det varen koster det skal betales toll av, men serien er jo på tilbud til rett under 200. :) Du kan registrere deg og sende spørsmål til de om du vil; jeg har fått raske svar når jeg har lurt på noe.

Å tusen takk for svar :) Så flott da, at det er kun varen som må koste under 200 :) Takk for hjelpen!

hare1365380455
Skrevet

Å tusen takk for svar :) Så flott da, at det er kun varen som må koste under 200 :) Takk for hjelpen!

:)

Jeg bestiller mye fra nettbutikker, ser du..;) play.com har forresten salg nå; mange filmer fra 3£. Ja, dvdstrax har også tilbud på mange filmer nå (50 kr).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...