Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei skal feire bursdag på hytta hvor det ikke er strøm eller innlagt vann. Har en vedstekeovn og 3 gassbluss. Skal lage middag til 15 stk. Hva skal jeg lage? Noen tips?

hare1365380455
Skrevet

Dere kan grille pølser på bål, og så kan du ha salat (pastasalat) og hjemmelaget potetsalat til.

Skrevet

Dere kan grille pølser på bål, og så kan du ha salat (pastasalat) og hjemmelaget potetsalat til.

skal feire 30 års lag og tenkte å ha litt mer gourmet..

Gjest melmøll
Skrevet

Tror jeg ville satset på en gryte. Det er så greit å lage til mange. Du kan også gjøre itand endel på forhånd hvis du vil, for gryte skal jo koke så lenge. Hva med indisk gryte med nanbrød stekt i vedkomfyren?

Skrevet

Tror jeg ville satset på en gryte. Det er så greit å lage til mange. Du kan også gjøre itand endel på forhånd hvis du vil, for gryte skal jo koke så lenge. Hva med indisk gryte med nanbrød stekt i vedkomfyren?

mmm det hørtes jo digg ut..

Håper på fint vær slik at jeg kan helsteke noen kjøttstykker på grillen..

smørstekte poteter og asparges.. mmm

Gjest melmøll
Skrevet

mmm det hørtes jo digg ut..

Håper på fint vær slik at jeg kan helsteke noen kjøttstykker på grillen..

smørstekte poteter og asparges.. mmm

Nam det høres også veldig godt ut!

Gjest Elextra
Skrevet

Innlegget var ikke på småbarnforumet :-)

Skrevet

Om det ikke er for sent nå - stek kjøttdeigen på forhånd hjemme og frys den ned, da går det fort å lage en deilig gryterett på hytta. Noe annet hadde ikke jeg orket tenke på engang til 15 stk på bluss!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...