Lurveline Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Ja, hva er det, har jeg vunnet en stoor kurv med påskegodt kanskje? *håper* 0 Siter
stromme Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Den mystiske hva for noe.....? Hva, hvor?? 0 Siter
Gjest Webmaster, Utv. Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 ''Ja, hva er det, har jeg vunnet en stoor kurv med påskegodt kanskje? *håper*'' Ikke godt å si, men hvis du ikke gir opp så kanskje du finner det ut :-) Men, det er sikkert noe som flere liker - forhåpentligvis. 0 Siter
Gjest Webmaster, Utv. (Påskeharen) Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Den mystiske hva for noe.....? Hva, hvor?? ''Den mystiske hva for noe.....? Hva, hvor??'' Forsøk "Min side". Bare litt påskegodt fra Webmaster/DOL. 0 Siter
Prinsessemamma Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Fant det ut jeg, trykk på påske kurven så vips får man vertikaldelt oppsett! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 ''Den mystiske hva for noe.....? Hva, hvor??'' Forsøk "Min side". Bare litt påskegodt fra Webmaster/DOL. Genialt! Takktakktakk! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 ''Ja, hva er det, har jeg vunnet en stoor kurv med påskegodt kanskje? *håper*'' Ikke godt å si, men hvis du ikke gir opp så kanskje du finner det ut :-) Men, det er sikkert noe som flere liker - forhåpentligvis. Supert! :-) 0 Siter
Prinsessemamma Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 ''Den mystiske hva for noe.....? Hva, hvor??'' Forsøk "Min side". Bare litt påskegodt fra Webmaster/DOL. Tusen takk 0 Siter
Peachy Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 ''Den mystiske hva for noe.....? Hva, hvor??'' Forsøk "Min side". Bare litt påskegodt fra Webmaster/DOL. Nå begynner det å dra seg til her, ja! Kan vi få det tilbake sånn som det var før med at man går på innlegget og ikke rett i tråden fra 100 nyeste og svar til meg? En "vis tråd"-funksjon så man vet hvor i tråden man svarer? Nå som det ser ut som det er håp for forumet, kommer jeg til å begynne med maset mitt igjen, hehe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 ''Ja, hva er det, har jeg vunnet en stoor kurv med påskegodt kanskje? *håper*'' Ikke godt å si, men hvis du ikke gir opp så kanskje du finner det ut :-) Men, det er sikkert noe som flere liker - forhåpentligvis. Nå tror jeg sannelig jeg skal sende webbis en skikkelig påskesmask! ) Dette liker vi! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Nå tror jeg sannelig jeg skal sende webbis en skikkelig påskesmask! ) Dette liker vi! ;-) Ser for meg webbis dansende med masse smaske-merker av ulike lebestifter... 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 ''Ja, hva er det, har jeg vunnet en stoor kurv med påskegodt kanskje? *håper*'' Ikke godt å si, men hvis du ikke gir opp så kanskje du finner det ut :-) Men, det er sikkert noe som flere liker - forhåpentligvis. Det er smasker fra meg også ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 ''Ja, hva er det, har jeg vunnet en stoor kurv med påskegodt kanskje? *håper*'' Ikke godt å si, men hvis du ikke gir opp så kanskje du finner det ut :-) Men, det er sikkert noe som flere liker - forhåpentligvis. Det var supert!! Godt at det vertikale oppsettet kom tilbake! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 ''Ja, hva er det, har jeg vunnet en stoor kurv med påskegodt kanskje? *håper*'' Ikke godt å si, men hvis du ikke gir opp så kanskje du finner det ut :-) Men, det er sikkert noe som flere liker - forhåpentligvis. Tusen takk! *slengkyss til alle Webmasterene* 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 ''Ja, hva er det, har jeg vunnet en stoor kurv med påskegodt kanskje? *håper*'' Ikke godt å si, men hvis du ikke gir opp så kanskje du finner det ut :-) Men, det er sikkert noe som flere liker - forhåpentligvis. Så flott Tusen takk! Nå viste dere at brukerne blir hørt. 0 Siter
Peachy Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Nå tror jeg sannelig jeg skal sende webbis en skikkelig påskesmask! ) Dette liker vi! Vil ikke dele ut smask før jeg får "vis tråd" på 100 nyeste og svar til meg, altså... 0 Siter
Peachy Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 ''Den mystiske hva for noe.....? Hva, hvor??'' Forsøk "Min side". Bare litt påskegodt fra Webmaster/DOL. Og i tillegg gjøre noe med fargene så vi ikke får vondt i øynene av å myse for å se hva som er lest og ikke lest. 0 Siter
Peachy Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 ''Den mystiske hva for noe.....? Hva, hvor??'' Forsøk "Min side". Bare litt påskegodt fra Webmaster/DOL. Ok, det var ett skritt på veien mot andre farger - bra! Men nå ble det dessverre enda verre å se forskjell på innleggene. Går det kanskje an å få litt fetere skrift på innleggene så forskjellen vises bedre? 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 ''Ja, hva er det, har jeg vunnet en stoor kurv med påskegodt kanskje? *håper*'' Ikke godt å si, men hvis du ikke gir opp så kanskje du finner det ut :-) Men, det er sikkert noe som flere liker - forhåpentligvis. Jeg klikka på den med en gang jeg logga inn så jeg skjønte ikke at man kunne velge oppsett, trodde det vertikale oppsettet var der uansett. Nå ble det iallefall mye mer scrolling, så for min del hadde jeg nok blitt mer glad for påskegodt. Men sikkert mange som ble glade likevel. God påske til deg og alle i redaksjonen. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.