Gå til innhold

Farvel til gulfargen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, den forsvant den også, herlig. Ingen som savner den regner jeg med til tross for disse gule påsketider.

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira :o)
Skrevet

*sitter og nyter den hvite bakgrunnen*

Skrevet

Jeg hadde allerede glemt den :) Kom på det først nå som jeg leste innlegget ditt. Det er jo så kjekt å myse innom her nå.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1175633456' post='3584766]

*sitter og nyter den hvite bakgrunnen*

Men fargen på skriften ble veldig blass - og det er vanskelig å se forskjell på leste og uleste innlegg.

Men likevel skal de ha ros for at de (endelig) fikk ut fingern og fikk tilbake vertikaldelingen. :)

Skrevet

Men fargen på skriften ble veldig blass - og det er vanskelig å se forskjell på leste og uleste innlegg.

Men likevel skal de ha ros for at de (endelig) fikk ut fingern og fikk tilbake vertikaldelingen. :)

Merkingen fra 100 nyeste og over til forumet virker ikke heller, men la oss håpe webbis ikke er helt ferdig enda.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette var faen meg på tide.

Men en ting: Skriftfargen nå er da nesten usynelig?

Fatter ikke hva de som velger farger her driver med.

Menmen, jeg skal ikke klage for mye nå som de har fiksa hovedgreia.

Skrevet

Brukte "kokeboka" som sto her for en ukes tid siden for å forandre fargene her på dol, så la ikke merke til det for webmaster har brukt de samme fargene fra den "oppskrifta" på denne layouten. Hændi!

Skrevet

Nå som de har fikset vertikaldelingen kan jeg begynne å mase om resten! Bli med du også!

Kampsaker: "Vis innlegg" fra 100 nyeste og svar til meg og noen brukbare farger på lest/ulest innlegg. :)

Skrevet

Han er sikkert ikke ferdig enda. Nå er det jo nesten som vi vil og faktisk blitt levelig her inne :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han er sikkert ikke ferdig enda. Nå er det jo nesten som vi vil og faktisk blitt levelig her inne :o)

Jada, dette er en enorm forbedring fra det oppsettet de gikk for, men det er fortsatt ikke bedre enn det var.

Og det må vel være målet også for doladministrasjonen, altså å få det bedre enn det var.

Er det min nettleser det er noe innstillingsproblemer med, eller er skriftfargene like blasse hos deg?

Skrevet

Jada, dette er en enorm forbedring fra det oppsettet de gikk for, men det er fortsatt ikke bedre enn det var.

Og det må vel være målet også for doladministrasjonen, altså å få det bedre enn det var.

Er det min nettleser det er noe innstillingsproblemer med, eller er skriftfargene like blasse hos deg?

Fargene på forumet er blasse, jeg ser knapt forskjell, men de er greie på svar til meg og 100 nyeste. Og fremdeles så blir ikke alle markeringene forandret fra de listene.

Gjest Webmaster, Utv.
Skrevet

Fargene på forumet er blasse, jeg ser knapt forskjell, men de er greie på svar til meg og 100 nyeste. Og fremdeles så blir ikke alle markeringene forandret fra de listene.

''Fargene på forumet er blasse, jeg ser knapt forskjell, men de er greie på svar til meg og 100 nyeste. Og fremdeles så blir ikke alle markeringene forandret fra de listene.''

Fint om vi tar slike ting i Webmaster-forumet. Vi følger ikke med her inne.

Skrevet

''Fargene på forumet er blasse, jeg ser knapt forskjell, men de er greie på svar til meg og 100 nyeste. Og fremdeles så blir ikke alle markeringene forandret fra de listene.''

Men du fikk med deg alle smaskene du fikk ;o)

Skrevet

Jeg har skrevet et innlegg til deg på webmasterforumet. :)

Skrevet

Jeg har skrevet et innlegg til deg på webmasterforumet. :)

Det er bra for da slipper jeg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...