Gå til innhold

ferie tips??

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

skal til dyreparken i kristiansand i sommer.. noen som har noen gode overnattingstips, hytte ev hotel? har med en unge på 1 og en gravid i 6 mnd ca.. dette er i juli.. er det fult over alt ta? noen nettsider som kan besøkes?? er dårlig på å eite etter slikt..

takk:)

Skrevet

Dyreparken har hytter. De har også overnattingsmuligheter i Kardemommeby. Ellers er det to hoteller der. Rica-som er bygget som en Noahs ark og har utsikt mot parken og Kaptein Sabeltanns verden og Quality som ligger på den andre siden av E18 og i gangavstand fra parken.

http://www.dyreparken.com/index.jsp?c=58867

• 1 måned senere...
fremtidsrettet
Skrevet

bare en advarsel. Styr unna romutleie i traktene nord for byen mot Evje. For noen år tilbake trodde jeg at jeg hadde en avtale. Da vi kom ble vi møtt av en meget sur dame og fullt belegg ! Husker ikke lenger navn/adresse - det har jeg fortrengt. Derimot går det an å ligge på hotell i Arendal. Det er et stykke unna, men vi fikk en fin pakkepris der for et par år siden. Fem netter for det du får 2 i Kr.sand.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...