Gjest i'm soooo in need for help! Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Har en liten filmsnutt på 1,5 minutt som ble tatt med et kamera. Har fått det over på dataen, og den heter bare "Movie Clip" (altså jeg vet ikke hvilken filtype det er, men tror det er MPG) Men for å laste den over på en internettside, så tror jeg den på konverteres - men er usikker på hva den skal konverteres til og hvordan? Noen her som har litt peiling? Tusen takk for svar! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Er du sikker på at du trenger å konvertere da? .mpg bør bære helt greit format det. 0 Siter
Gjest i'm sooo in need for help! Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Er du sikker på at du trenger å konvertere da? .mpg bør bære helt greit format det. er litt usikker....fordi jeg prøver å laste det over på en internettside - men det kommer bare opp en feilmelding. Mulig det er noe galt med siden da, skal undersøke det! Takk for svar 0 Siter
Zombiebob Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 er litt usikker....fordi jeg prøver å laste det over på en internettside - men det kommer bare opp en feilmelding. Mulig det er noe galt med siden da, skal undersøke det! Takk for svar Nå ble jeg litt usikker. Mulig web-serveren må være konfigurert til å serve -mpg-filer, og at din leverandør ikke har gjort det. 0 Siter
Gjest i'm sooo in need for help! Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Nå ble jeg litt usikker. Mulig web-serveren må være konfigurert til å serve -mpg-filer, og at din leverandør ikke har gjort det. Mulig det er noe sånt ja, jeg får prøve å kontakte dem og spørre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.