tzatziki1365380058 Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg fikk brukt et av mine favorittsitater nedenfor, men gjentar det gjerne - sammen med to andre jeg liker å ty til: "Man is free to do what he wants, but not free to want what he wants" (Nietzshe) "Happiness is wanting to do what you have to to anyway" (Sartre) "This, too, will change!" (Dalai Lama) Gi meg dine favoritter, da! 0 Siter
Piraye Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Of all the things I've lost, I miss my mind the most. (Ozzy Osborne) 0 Siter
Gjest stø kurs.. Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Med meg ved roret står Norge på sikker grunn (Torbjørn Jagland) 0 Siter
Kalevala Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Don't worry about the future; The real troubles in your life are apt to be things that never crossed your worried mind; the kind that blindside you at 4pm on some idle Tuesday. Fra Baz Luhrmanns "Everybody's free" 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Don't worry about the future; The real troubles in your life are apt to be things that never crossed your worried mind; the kind that blindside you at 4pm on some idle Tuesday. Fra Baz Luhrmanns "Everybody's free" Den 'sangen' er jo bare stappfull med gode sitater! Tror min favoritt er: "The race is long and, in the end, it's only with yourself." Og så liker jeg godt denne: "Enjoy the power and beauty of your youth. Oh, never mind. You will not understand the power and beauty of your youth until they've faded. But trust me, in 20 years, you'll look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked." 0 Siter
Kalevala Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Den 'sangen' er jo bare stappfull med gode sitater! Tror min favoritt er: "The race is long and, in the end, it's only with yourself." Og så liker jeg godt denne: "Enjoy the power and beauty of your youth. Oh, never mind. You will not understand the power and beauty of your youth until they've faded. But trust me, in 20 years, you'll look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked." Enig. "Enjoy the power and beauty of your youth". Den er god, og så sant som det er. Jeg kan se på bilder av meg selv som 20-åring og husker at jeg tenkte f.eks. "Huff - jeg ser så tjukk ut i denne kjolen" eller "Hun der er alltid så flott - jeg ser ut som en grå mus i forhold". Det var jo slett ikke sant, ser jeg nå. Jeg var både slank og søt, og skulle ønske jeg tok det innover meg den gangen. Det er noen kilo og rynker siden :-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Enig. "Enjoy the power and beauty of your youth". Den er god, og så sant som det er. Jeg kan se på bilder av meg selv som 20-åring og husker at jeg tenkte f.eks. "Huff - jeg ser så tjukk ut i denne kjolen" eller "Hun der er alltid så flott - jeg ser ut som en grå mus i forhold". Det var jo slett ikke sant, ser jeg nå. Jeg var både slank og søt, og skulle ønske jeg tok det innover meg den gangen. Det er noen kilo og rynker siden :-) Og ta det inn over deg at det samme gjelder NÅ! :-) NÅ ser du hvor slank/vakker du var som yngre, om 20 år kommer du til å synes at du var både slank og vakker NÅ. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Don't worry about the future; The real troubles in your life are apt to be things that never crossed your worried mind; the kind that blindside you at 4pm on some idle Tuesday. Fra Baz Luhrmanns "Everybody's free" Åh, hele den sangen er jo et eneste, flott sitat. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Den 'sangen' er jo bare stappfull med gode sitater! Tror min favoritt er: "The race is long and, in the end, it's only with yourself." Og så liker jeg godt denne: "Enjoy the power and beauty of your youth. Oh, never mind. You will not understand the power and beauty of your youth until they've faded. But trust me, in 20 years, you'll look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked." Åh, for noen sitater! Begge er vakre - grusomme, synes jeg! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 "Den som har begge beina på jorda - står stille." (Kinesisk ordtak) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Med meg ved roret står Norge på sikker grunn (Torbjørn Jagland) Hva? Sa han virkelig det? Hahahaha! :-)) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Mer humoristisk fra meg: Nancy Astor (to Winston Churchill): "If I were your wife, I would put poison in your coffee." Winston Churchill (in reply): "And if I were your husband, I would drink it." "I am not young enough to know everything." Oscar Wilde 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Mer humoristisk fra meg: Nancy Astor (to Winston Churchill): "If I were your wife, I would put poison in your coffee." Winston Churchill (in reply): "And if I were your husband, I would drink it." "I am not young enough to know everything." Oscar Wilde LOL! Det Oscar Wilde - sitatet var kjempebra! 0 Siter
Gjest liede Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 LOL! Det Oscar Wilde - sitatet var kjempebra! :-) Oscar Wilde er generelt bra. Spesielt på sitater: "Erfaring er bare det navnet alle gir sine tabber." "Arbeid er den drikkendes klasses forbannelse." http://www.ordtak.no/index.php?fn=Oscar&en=Wilde Forøvrig mange andre bra ordtak og sitater på den siden. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.