filiokus81 Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Hvilken inngang bak på forstrekeren er det man skal bruke? Aux? Phono? Hva? *fikle* ) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Jeg bruker AUX. Etter litt prøving og feiling viser det seg at Phono funket her. Men ikke aux? Snåle greier, men så lenge jeg har lyd er jeg fornøyd ) Takk for svar! 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Etter litt prøving og feiling viser det seg at Phono funket her. Men ikke aux? Snåle greier, men så lenge jeg har lyd er jeg fornøyd ) Takk for svar! Phono?! Det er jo platespillerinngangen! Høres merklig ut at det går, men... 0 Siter
filiokus81 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Phono?! Det er jo platespillerinngangen! Høres merklig ut at det går, men... Jepp, det var litt snålt... Men så lenge det virker klager ikke jeg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.