Gjest Lav respekt Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Vil du si at folk har lav respekt for deg vis de aldri kommer og besøker deg ? 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Nei, absolutt ikke. Men jeg vil si en eller flere av følgende, avhengig av omstendighetene: 1. Vi er egentlig ikke så nærstående, så det er ikke naturlig å besøke hverandre hjemme. Man treffes kanskje som i en "gjeng" - ikke "en og en". 2. De har det veldig travelt nå eller har andre gode grunner for ikke å besøke meg, f eks sykdom, bor langt unna. 3. De bryr seg ikke så mye om meg Men jeg vil svært sjelden tenke nr 3. Jeg synes ikke det er så lett å besøke alle gamle venner og bekjente hele tiden, og jeg setter derfor veldig stor pris på venner som ikke setter 'betingelser' for hvor ofte man må ringe, besøke hverandre etc for fortsatt kunne kalles en venn. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Nei. Jeg regner med at folk flest har det som meg, vi vil så gjerne men tiden strekker ikke til.. Jeg er glad for sms, så vi holder god kontakt på den måten. 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Nei. Jeg regner med at folk flest har det som meg, vi vil så gjerne men tiden strekker ikke til.. Jeg er glad for sms, så vi holder god kontakt på den måten. SMS er helt topp!! Hadde aldri trodd at jeg skulle bli SMS-friiik dengangen de bare var noe rart som ungdommene drev med;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 SMS er helt topp!! Hadde aldri trodd at jeg skulle bli SMS-friiik dengangen de bare var noe rart som ungdommene drev med;-) Hehe det er fort gjort å bli en racer på mobil når man bare våger Til og med min mor som var steil og sta til tusen, har fått seg mobil og vil aldri kvitte seg med den igjen 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Hehe det er fort gjort å bli en racer på mobil når man bare våger Til og med min mor som var steil og sta til tusen, har fått seg mobil og vil aldri kvitte seg med den igjen Slik er min mor også:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Nei, ikke nødvendigvis. De har det kanskje like travelt som meg .) 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Nei. Jeg får heller ikke så ofte besøk, men det kommer mest av at jeg aldri har vært den som har invitert til besøk heller. Kanskje du bør begynne å invitere oftere? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Hehe det er fort gjort å bli en racer på mobil når man bare våger Til og med min mor som var steil og sta til tusen, har fått seg mobil og vil aldri kvitte seg med den igjen Begge mine foreldre har også mobil, og jeg synes det er de godt voksne som oftest sender tullete mms og vitser Må innrømme da at jeg bruker mobilen regelmessig. Dvs mange ganger pr dag. 0 Siter
birdie Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Kan være de er like mye stuegris som jeg er, bare - inviter dem, da vel! Jeg har veldig lett for å bli sittende hjemme dersom jeg ikke enten avtaler på forhånd med noen eller blir "halt ut". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.