Gå til innhold

Forandring

Anbefalte innlegg

Gjest Bigboyen
Skrevet

Plutselig ble det som i gamle dager.

Gav Doktor Online opp det nye designet ?

Skrevet

De ga oss pose og sekk.Snilt.

Selv vil jeg gjerne ha i pose og smekk!

fei1365380229
Skrevet

Eneste jeg savner nå er en prikk foran starten av en tråd, det står jo ikke Re: da, men mye bedre med en prikk. Og så en rød prikk foran svar fra fagpersoner.

Angelica :o)
Skrevet

Eneste jeg savner nå er en prikk foran starten av en tråd, det står jo ikke Re: da, men mye bedre med en prikk. Og så en rød prikk foran svar fra fagpersoner.

Hos meg er det prikk :)

fei1365380229
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1176321514' post='3588881]

Hos meg er det prikk :)

Ja, men ikke når man er på 100 siste. Vil vite hva som er starttråd der - raskt :)

Skrevet

Ja, men ikke når man er på 100 siste. Vil vite hva som er starttråd der - raskt :)

Men så lenge du bare klikker på "tråd" så kommer du jo inn i starttråden og kan ta det derfra! :-)

fei1365380229
Skrevet

Men så lenge du bare klikker på "tråd" så kommer du jo inn i starttråden og kan ta det derfra! :-)

Alt for mange operasjoner for å komme frem til et raskt svar :)

Skrevet

Alt for mange operasjoner for å komme frem til et raskt svar :)

Amatør;-)

fei1365380229
Skrevet

Amatør;-)

Er jeg ikke det. Har faktisk vært her under samme nick i 7 år så!

Nå skal jeg gå å legge meg. Har masse å gjøre i morgen.

Skrevet

Er jeg ikke det. Har faktisk vært her under samme nick i 7 år så!

Nå skal jeg gå å legge meg. Har masse å gjøre i morgen.

Sov godt:-)

Gjest Teatrika
Skrevet

Det er da prikk foran innlegget til trådstarter, og jammen meg er det ikke rød prikk når fagperson har svart også gitt! :-)

Skrevet

Jeg er enig med deg og jeg ser heller ikke en eneste prikk her inne på siste 100 dvs 100 nyeste som jeg kaller det av gammel vane.

fei1365380229
Skrevet

Det er da prikk foran innlegget til trådstarter, og jammen meg er det ikke rød prikk når fagperson har svart også gitt! :-)

Ikke når du bare er inne på 100 siste. Vet jeg er lat og vil ha all informasjon med engang. Når jeg klikker på trådlisten så er det som før. Kanskje det ikke var rød prikk/prikk foran starttråd på 100 nyeste før heller!

fei1365380229
Skrevet

Jeg er enig med deg og jeg ser heller ikke en eneste prikk her inne på siste 100 dvs 100 nyeste som jeg kaller det av gammel vane.

Kanskje vi skal starte kampgruppen for "flere prikker"?

Gjest Teatrika
Skrevet

Ikke når du bare er inne på 100 siste. Vet jeg er lat og vil ha all informasjon med engang. Når jeg klikker på trådlisten så er det som før. Kanskje det ikke var rød prikk/prikk foran starttråd på 100 nyeste før heller!

Det visste jeg ikke, jeg bruker nemlig bare trådlistene og ikke 100 nyeste... Da forstår jeg:-)

Skrevet

Kanskje vi skal starte kampgruppen for "flere prikker"?

Men jeg tror jeg allerede har klaget på det hos webbis utv.

fei1365380229
Skrevet

Men jeg tror jeg allerede har klaget på det hos webbis utv.

Har gjort det jeg også for lenge siden. Og så har jeg klaget på at vi ikke ser hvilket forum vi er på hvis vi går inn fra 100 siste. Det har ikke blitt endret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...