Gå til innhold

På gallafest....

Anbefalte innlegg

Gjest snart i bursdag
Skrevet

Man MÅ vel ikke ha "ballkjole" på vel? Jeg har ikke det, men tenk om alle kommer som om de skal på kongeball og jeg vimser der i vanlig kjole...... På innbydelsen står det at antrekket er galla; ballkjole eller lang kjole.

Skrevet

Jo, da er det nok lang kjole som gjelder, ja.

Litt rart å ha så formell påkledning i en bursdag, da.

Gjest snart i bursdag
Skrevet

Jo, da er det nok lang kjole som gjelder, ja.

Litt rart å ha så formell påkledning i en bursdag, da.

Tanken var at vi skal få bruke den fineste kjolen vi har og som vi sjelden får brukt. Men nå har ikke jeg en så fin kjole. ;-)

Skrevet

Tanken var at vi skal få bruke den fineste kjolen vi har og som vi sjelden får brukt. Men nå har ikke jeg en så fin kjole. ;-)

Men hvis det var ment som en "håndsrekning" for at folk skal få bruke det som henger innerst i skapet, er det vel en viss sjanse for at flere ikke har en lang kjole hengendes der:-)

Snakk med noen av de andre som skal på fest, da*S*

Gjest snart i bursdag
Skrevet

Men hvis det var ment som en "håndsrekning" for at folk skal få bruke det som henger innerst i skapet, er det vel en viss sjanse for at flere ikke har en lang kjole hengendes der:-)

Snakk med noen av de andre som skal på fest, da*S*

Jeg kjenner kun en annen som skal der, og jeg tror hun tenker det samme som meg. Dessuten føler jeg meg ikke vel i lang kjole, siden jeg har noen kilo for mye og alle er rundt midten. Men jeg har et langt skjørt jeg muligens kan ha med noe til, eller en kjole som passer fint men ikke er fotsid da. :-)

Gjest sigelinde
Skrevet

Enkelt. Om du ikke har lang kjole, må du kjøpe en.

En viss grunnutrustning kreves av alle voksne.

Gjest snart i bursdag
Skrevet

JEg hadde leid en ballkjole jeg.

For en bursdag? Det har jeg ikke råd til (og ikke tid/lyst til heller).

:-)

Skrevet

For en bursdag? Det har jeg ikke råd til (og ikke tid/lyst til heller).

:-)

Nei, nei. Da får du bare grave frem noe i skapet, eller kanskje du kan låne noe av noen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...