Gå til innhold

Temperatur inne/ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir grønn av misunnelse når jeg leser at noen soler seg i bikini om dagen ;o)

Hvor mange grader er det der du bor, og i stuen din?

Her er det 6,6 grader ute, og 21 i stuen.

Mista nikket
Skrevet

25,1 ute (i solveggen) og 21,7 i stua. Verandadøra står oppe og det er bare godt å være til :-)

Skrevet

Her er det +1 ute og regn/sludd. I stua er det 21 grader og meget behagelig.

Skrevet

25,1 ute (i solveggen) og 21,7 i stua. Verandadøra står oppe og det er bare godt å være til :-)

Ja fytte'rakkern, det høres herlig ut! Heldiggrisene dere ;o) Ønsker meg en sydentur, men mye fullt og høye priser på fly. Får legge innpå noen ekstra vedkubber :o)

Skrevet

Her er det +1 ute og regn/sludd. I stua er det 21 grader og meget behagelig.

Uffda, 1 + grad er ikke det mye varme i! Surt og kaldt her også, men det kunne ha vært værre, skjønner jeg :o)

Mista nikket
Skrevet

Ja fytte'rakkern, det høres herlig ut! Heldiggrisene dere ;o) Ønsker meg en sydentur, men mye fullt og høye priser på fly. Får legge innpå noen ekstra vedkubber :o)

Det blir i hvertfall billigere :-)

Skrevet

Uffda, 1 + grad er ikke det mye varme i! Surt og kaldt her også, men det kunne ha vært værre, skjønner jeg :o)

Sukk, ja. Det er ikke spesielt fint nå, nei. Men det blåser i alle fall ikke i dag. I går natt våknet vi av at vinden rev og slet i huset. Det knaket og braket noe helt voldsomt.

Snøen var nesten borte før påske, men nå ligger det fremdeles bortimot 30 cm. Sukk.

Jeg vil ha vår - NÅ!!!

Skrevet

Sukk, ja. Det er ikke spesielt fint nå, nei. Men det blåser i alle fall ikke i dag. I går natt våknet vi av at vinden rev og slet i huset. Det knaket og braket noe helt voldsomt.

Snøen var nesten borte før påske, men nå ligger det fremdeles bortimot 30 cm. Sukk.

Jeg vil ha vår - NÅ!!!

Mange på DOL har jeg sånn omtrent peiling på bosted (i alle fall region) til - men du Jubalong - har jeg ikke peiling på hvor bor!

Hvor er det 30 cm snø tro? I Troms eller FInnmark? Det kom en del på Vestlandet på søndag, men jeg trodde ikke det var så mye......

Skrevet

Her er det 13 grader i skyggen og 23 grader inne. Snakket nettopp med en venninne på tlf. Hun satt i sola og grillet seg, men måtte gå inn etter stund pga at hun begynte å bli rød. Tenk at det er så store forskjeller rundtomkring.

Godt jeg slipper å fryse inne da :)

Skrevet

Mange på DOL har jeg sånn omtrent peiling på bosted (i alle fall region) til - men du Jubalong - har jeg ikke peiling på hvor bor!

Hvor er det 30 cm snø tro? I Troms eller FInnmark? Det kom en del på Vestlandet på søndag, men jeg trodde ikke det var så mye......

Oi, jeg trodde "alle" visste det meste om meg ;)

Jeg bor i Nord-Trøndelag. Og huset vårt ligger i et "snøhull". Dvs. at nede i byen er det mindre snø enn her oppe som vi bor.

Hvilket område bor du i da?

Det kan godt hende du har skrevet om det, men jeg glemmer alt sånn alt for fort :)

Skrevet

Oi, jeg trodde "alle" visste det meste om meg ;)

Jeg bor i Nord-Trøndelag. Og huset vårt ligger i et "snøhull". Dvs. at nede i byen er det mindre snø enn her oppe som vi bor.

Hvilket område bor du i da?

Det kan godt hende du har skrevet om det, men jeg glemmer alt sånn alt for fort :)

Nord-Trøndelag, ja! Nei - det har jeg aldri fått med meg....

Jeg bor i Kristiansand. Her er det full vår og deilig temperatur ute. Måkeskrik og sol og blank sjø :-)

Skrevet

Well... ja her er det syden i norge :) 31 grader, men i sola vel å merke. Inne er det 23grader. Spise og sjekke dol, så ut i sola ja. Håper dere alle får denne gleden snart!!

Skrevet

Nord-Trøndelag, ja! Nei - det har jeg aldri fått med meg....

Jeg bor i Kristiansand. Her er det full vår og deilig temperatur ute. Måkeskrik og sol og blank sjø :-)

Ååååå, Kristiandsand er jo bare såååå nydelig. Faren min bor faktisk der, men jeg har liten kontakt med ham.

Så hvis vi en gang bestemmer oss for å dra til Dyreparken så er det deg jeg skal spørre om tips om det meste :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Het er det overskyet, ikke sol. Men varmt for det faktisk. Inne har jeg det kanskje litt for varmt, 25 grader:) Liker å ha det varmt. Men må nok sku av varmen om noen dager. Ute er det 16 grader.

Skrevet

Her er det 15 grader ute, og 22 inne.

Deilig. Jeg ligger og soler meg på terassen. Der er det så lunt pga vegg mot naboen.

Men bikinien har jeg ikke funnet frem ennå.

Skrevet

Det har vært deilig i solen, men jeg er glad jeg hadde på to sykkeljakker da jeg var på sykletur. Vil vel tro at det var ca. 10 grader i skyggen, men skikkelig varmt i solveggen. Inne er det ca. 22 grader nå.

Skrevet

Well... ja her er det syden i norge :) 31 grader, men i sola vel å merke. Inne er det 23grader. Spise og sjekke dol, så ut i sola ja. Håper dere alle får denne gleden snart!!

Wow!! 31 grader!! Selv om det er i solen er det jo herlig varmt! Jøss, så heldig, og _takk_ for at du unner oss andre varme snart også! :o)

*stirrer på gradestokken i håp om at den reagerer*

Skrevet

Jeg vil ha vår - NÅ!!!

Jeg også! Våren er forsåvidt kommet, iom at Påskens snøfall har forsvunnet, men varmen lar visst vente på seg. Værmeldingen lovet heldigvis at helgen skulle bli varmere sånn omtrent over det ganske land :)

Skrevet

Det blir i hvertfall billigere :-)

He-he, det har du helt rett i :o)

Skrevet

Det har vært deilig i solen, men jeg er glad jeg hadde på to sykkeljakker da jeg var på sykletur. Vil vel tro at det var ca. 10 grader i skyggen, men skikkelig varmt i solveggen. Inne er det ca. 22 grader nå.

Omtrent sånn temp jeg håper på til helgen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...