Gå til innhold

coop kredittkort

Anbefalte innlegg

Gjest har du?
Skrevet

Nå kom nytt tilbud siden vi ikke svarte sist, og mannen har så lyst på det. Jeg mener at vi ikke skal ha det! Hadde vi hatt god råd så hadde det nok vært greit, men det har vi ikke og jeg vil ikke ha det lettvint og så skylde penger.

Skrevet

Nei, vi har ikke noe kredittkort nå. Vi hadde kredittkort på bensin/diesel - og du så surt det var de gangene vi måtte betale STORE summer - i stedet for å ta kostnaden etterhvert.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vi har kredittkort på bensin/diesel.

Så har sambo ett mastercard om han nesten aldri bruker. Jeg har ett kredittkort som jeg bruker til netthandel.

Det er viktig og ha kontrollen på hva man bruker, jeg vet hva jeg har handlet for, vet når regningen forfaller. Så jeg bruker aldri noe mer enn jeg har råd til og bruke.

De gangene vi har brukt kortene, så passer vi godt på. Som fx veiavgiften er mye penger enn mnd (vi har 2 biler), da overførte jeg fra kredittkortet, men neste mnd betalte jeg det. Så man må reknestykket i orden.

Skrevet

Kredittkort skal man bar ha hvis man vet at man kan betale tilbake balansen hver eneste måned. Hvis ikke er det bare et sinnsykt dyrt lån.

Jeg ville IKKE hatt et Coop Kredittkort.

Skrevet

Vi har veldig mange kredittkort. Samboeren min får dem nesten slengt etter seg på jobben. Har sikkert kreditt for 300 000. MEN: Vi bruker dem aldri, så sant vi ikke vet at vi vil ha råd til å betale hele regningen ved neste lønning. Har nok kredittkortregninger på 5000-7000 hver måned, men det er fordi vi handler en del på nett og fordi vi bruker det til å betale reiser. Vi har god økonomi, så derfor går det fint. Ville nok ikke betalt med kredittkort hvis jeg hadde dårlig råd.

Skrevet

Jeg har opptil flere kredittkort, men bruker bare to.

Liker godt coop kredittkortet, for selv om vi har dårlig råd, så kan vi handle når det trengs uten at vi er nødt å ha penger på konto. MEN man må følge litt med så man har penger å betale med når regningen kommer.... :-)

Gjest mandolina
Skrevet

Hei!

Kreittkort vil jeg ikke ha, og slett ikke til Coop, hvor vi mest handler mat.

Vi har kredittkort til bensin/diesel, men det er fordi vi får 40 - 50 øre i rabatt pr. liter drivstoff.

Hilsen

Skrevet

Jeg hater å betale ting på etterskudd så jeg bruker ikke kredittkort så lenge jeg kan unngå det. Og har man dårlig råd og litt lite styring på pengene så er det vanvittig fort gjort å havne i et økonomisk uføre som er meget vanskelig å komme seg ut av.

Gjest Jeg har
Skrevet

Ja jeg har.

Jeg kan med hånden på hjertet si at disse kortene (Coop og GE) er det som har reddet meg i de årene som jeg har slitt med å komme meg på bena etter å ha vært helt blank etter samlivsbrudd.

Grunnen til at jeg har fått slike kort og har fått tilbud om å høyne gang på gang er nok at jeg er veldig flink økonomisk.

Jeg har heller spist tørt brød enn ikke betale regningene mine.

Selvsakt er slike lån forferdelig dyre, men de har som sakt reddet meg.

Nå har jeg kreditmuligheter/kort på ca. 160000.- Trenger de ikke slik nå, men det er deilig å vite at jeg kan slå til på sekundet hvis det er noe spesiellt som skulle dukke opp der og da.

Skrevet

Det kan være "farlig" å skaffe det om man kanskje ikke mestrer det.

Jeg bruker mitt når jeg handler på internett og når jeg er på reise. Ikke fordi jeg trenger kreditt, men fordi jeg ikke ønsker å gi noen kortet til min bankkonto. Tror det er greit. Ellers bør et kredittkort KUN brukes i nødstilfelle.....mener jeg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...