Gjest auauauauau!!! Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 fy flate no har eg virkelig sett det!! det må gjøre så sykt vondt!! http://bildeserier.ba.no/?Check=True&page=album&albumID=article2711117&categoryID=7&imgID=13853&imgPage=1&pos=5&catTitle=Verden%20i%20bilder 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Uff!! At jeg aldri lærer, jeg lover meg selv at jeg ikke skal se slikt, men så klarer jeg søren meg ikke å la være...åsså middagen som står på komfyren da, er ikke sulten lenger jeg... 0 Siter
Zombiebob Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Sett fra krokodillens side er det helt naturlig :-) Dessuten tror jeg du går inn i en form for sjokk, slik at smerten blir mulig å holde ut. Husker jo historien om han som mistet armen i en motorsagulykke, la den i en pose, og dro til legen for å få den sydd på igjen. Ja, også Prison Break, da. (Hva? Er det bare fiksjon?) 0 Siter
Gjest auauauauau!!! Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Sett fra krokodillens side er det helt naturlig :-) Dessuten tror jeg du går inn i en form for sjokk, slik at smerten blir mulig å holde ut. Husker jo historien om han som mistet armen i en motorsagulykke, la den i en pose, og dro til legen for å få den sydd på igjen. Ja, også Prison Break, da. (Hva? Er det bare fiksjon?) huff blir litt redd når du ser det fra krokodollens side:p hjeeeelp vil ikkje møte deg hehe 0 Siter
Zombiebob Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 huff blir litt redd når du ser det fra krokodollens side:p hjeeeelp vil ikkje møte deg hehe Merkelig, det sier de alle sammen. ;-) 0 Siter
Gjest auauauauau!!! Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Merkelig, det sier de alle sammen. ;-) hehe, det var da litt skummelt.. nå ble det bare verre:p 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Det mest syke er kanskje at krokodiller holdt hånden i 1 time og ikke slukte den 0 Siter
Zombiebob Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Det mest syke er kanskje at krokodiller holdt hånden i 1 time og ikke slukte den Jeg trodde et lite øyeblikk at det var en mann på innsiden som prøvde å komme ut... 0 Siter
Line Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg hadde en pasient en gang som hadde fått beinet avrevet i et ulykke. Han sa at han ikke kjente smerten, bare at det ble varmt, den første tida. Det var vel en kombinasjon av sjokk og fornektelse som gjorde at han "ikke kjente noe". Smerten kom først etter at han var blitt operert, i form av fantomsmerter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.