Gå til innhold

sett noe så sykt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff!! At jeg aldri lærer, jeg lover meg selv at jeg ikke skal se slikt, men så klarer jeg søren meg ikke å la være...åsså middagen som står på komfyren da, er ikke sulten lenger jeg...

Skrevet

Sett fra krokodillens side er det helt naturlig :-)

Dessuten tror jeg du går inn i en form for sjokk, slik at smerten blir mulig å holde ut. Husker jo historien om han som mistet armen i en motorsagulykke, la den i en pose, og dro til legen for å få den sydd på igjen.

Ja, også Prison Break, da. (Hva? Er det bare fiksjon?)

Gjest auauauauau!!!
Skrevet

Sett fra krokodillens side er det helt naturlig :-)

Dessuten tror jeg du går inn i en form for sjokk, slik at smerten blir mulig å holde ut. Husker jo historien om han som mistet armen i en motorsagulykke, la den i en pose, og dro til legen for å få den sydd på igjen.

Ja, også Prison Break, da. (Hva? Er det bare fiksjon?)

huff blir litt redd når du ser det fra krokodollens side:p hjeeeelp vil ikkje møte deg hehe

Skrevet

huff blir litt redd når du ser det fra krokodollens side:p hjeeeelp vil ikkje møte deg hehe

Merkelig, det sier de alle sammen. ;-)

Gjest auauauauau!!!
Skrevet

Merkelig, det sier de alle sammen. ;-)

hehe, det var da litt skummelt.. nå ble det bare verre:p

fei1365380229
Skrevet

Det mest syke er kanskje at krokodiller holdt hånden i 1 time og ikke slukte den :)

Skrevet

Det mest syke er kanskje at krokodiller holdt hånden i 1 time og ikke slukte den :)

Jeg trodde et lite øyeblikk at det var en mann på innsiden som prøvde å komme ut...

Skrevet

Jeg hadde en pasient en gang som hadde fått beinet avrevet i et ulykke. Han sa at han ikke kjente smerten, bare at det ble varmt, den første tida. Det var vel en kombinasjon av sjokk og fornektelse som gjorde at han "ikke kjente noe". Smerten kom først etter at han var blitt operert, i form av fantomsmerter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...