Gjest Lisabeth junior Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Hei Jeg har to små troll, og familien spør ofte etter bilder av barna. Tenkte å lage hjemmeside. Har hatt start sin hjemmeside før, home.no.net. Der kunne jeg bruke frontpage veldig enkelt. Saken er at jeg nå gjerne vil legge ut videosnutter også. De er jo så sjarmerende når de akkurat har begynt å snakke! Så, har du tips til meg om hvordan legge ut videosnutter, og hvor jeg skal lage hjemmesiden. Må være enkelt. Kan ikke slike kodegreier. Takker på forhånd for alle som tar seg tid til å svare. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Trikset er å finne et sted å lagre videoen. Har du det, så skal det ikke være så vanskelig å få vist den fram. 0 Siter
birdie Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Last den opp til YouTube og sett den som "private", da vil den ikke synes på listen over sist opplastede eller komme frem i søk på selve YT, men du kan fremdeles vise den på din egen hjemmeside. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.