Gå til innhold

gynekologer

Anbefalte innlegg

Gjest gynekologi
Skrevet

Hei!

tenkte det er på tide å gå til gynekolog igjen. Noen som har en dyktig å anbefalle fra oslo. Vil ikke gå til fastlegen.

Skrevet

Det er to kvinnelige gynekologer som har praksis sammen rett rundt hjørnet av Majorstuhuset, til venstre (sett fra trikkeholdeplassen!). Den ene heter Merete et-eller-annet, den andre Anne Hannaas. Dyktige og voksne damer, og hyggelige.

Hatt dem begge i mange år. Sist jeg var der, hadde de telefonnr: 22 60 25 60.

Gjest berre lurer...
Skrevet

Det er to kvinnelige gynekologer som har praksis sammen rett rundt hjørnet av Majorstuhuset, til venstre (sett fra trikkeholdeplassen!). Den ene heter Merete et-eller-annet, den andre Anne Hannaas. Dyktige og voksne damer, og hyggelige.

Hatt dem begge i mange år. Sist jeg var der, hadde de telefonnr: 22 60 25 60.

Hvordan er det å ligge å skreve foran ukjente?

Skrevet

For et spørsmål. Svaret er selvsagt: Det kan ikke beskrives, det må bare prøves!

Skrevet

Kjempemorsomt er det jo ikke, men den vanlige celleprøven tar jo ikke mer enn 2 minutter da. Etterhvert får man et ganske så avslappet forhold til det hele. :o)

Gjest berre lurer...
Skrevet

Kjempemorsomt er det jo ikke, men den vanlige celleprøven tar jo ikke mer enn 2 minutter da. Etterhvert får man et ganske så avslappet forhold til det hele. :o)

Var det ikke en reklame eller noe der en kjent person av hun som lå i stolen var åp opplæring :D

Skrevet

Var det ikke en reklame eller noe der en kjent person av hun som lå i stolen var åp opplæring :D

Ja, he he, det var en morsom reklame! :-) Tror nok alle damer lett kan sette seg inn i hvor pinlig det måtte være:-)

Men særlig sannsynlig er det vel ikke - man får ikke et lass med studenter inn til seg mens man allerede ligger der og skrever....;-)

Skrevet

Ja, he he, det var en morsom reklame! :-) Tror nok alle damer lett kan sette seg inn i hvor pinlig det måtte være:-)

Men særlig sannsynlig er det vel ikke - man får ikke et lass med studenter inn til seg mens man allerede ligger der og skrever....;-)

Jeg vet om ei som lå i stolen med flatlus. Legen hentet noen studenter slik at de fikk se krypa i levende livet i sitt rette element. Stakkars ;)

Skrevet

Jeg vet om ei som lå i stolen med flatlus. Legen hentet noen studenter slik at de fikk se krypa i levende livet i sitt rette element. Stakkars ;)

Å herregud! Da hadde jeg dødd tror jeg.

Skrevet

*grøss*

Men hun ble vel spurt om det på forhånd?

Gjest Elextra
Skrevet

Hvor ofte bør man gå egentlig..? Har litt "strutseforhold" til gynekologen.

Skrevet

*grøss*

Men hun ble vel spurt om det på forhånd?

Det kan jeg ikke huske at hun sa noe om. Hun la vekt på hvor ille det var med disse studentene som var på samme alder som hun selv.

Skrevet

Celleprøve bør tas hvert tredje år.

Skrevet

Det kan jeg ikke huske at hun sa noe om. Hun la vekt på hvor ille det var med disse studentene som var på samme alder som hun selv.

Ja, jeg har ikke noe problem med å skjønne at det er veldig ubehagelig!! Og selv om man blir spurt, så vil man jo gjerne støtte vitenskapen...;-)

Skrevet

Så lenge ikke gynekologen har strutseforhol til GU burde det går greit...;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Celleprøve bør tas hvert tredje år.

Er nesten tre år siden for meg nå, men mener jeg har hørt man _egentlig_ bør ta prøven hvert år... celleforandringer kan visst skje veldig raskt.

Gjest Elextra
Skrevet

Så lenge ikke gynekologen har strutseforhol til GU burde det går greit...;-)

Hehe, DA ville jeg vel bli litt skeptisk, ja!

Skrevet

Bedre at gynekologen er en fremmed enn at det er naboen iallefall..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...